וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: הפועל רעננה תפגוש את הפועל ראשל"צ בגמר

השרונים ניצחו 0:2 את בני לוד בחצי הגמר הראשון. ראשון גברה 0:1 על מכבי פ"ת. בליגה: הפועל ירושלים ויבנה נפרדו ב-2:2

הפועל רעננה תפגוש במשחק גמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית את הפועל ראשון לציון, כך נקבע הערב (שלישי) לאחר שני משחקי חצאי הגמר שנערכו באיצטדיון רמת גן.

במשחק הראשון שנערך, ניצחה הפועל רעננה 0:2 את בני לוד. ממאדו צ'אם (82), וקובי חסן (90), הכריעו את המשחק לקראת הסיום, אך הסיפור של המשחק הזה התרחש בפתיחת המחצית השניה. האזעקה שהגיעה מכיוון ראשון לציון, נשמעה היטב גם באיצטדיון רמת גן וגרמה לבהלה גדולה בקרב שחקני הקבוצה, שנסו לחדרי ההלבשה. כעבור מספר דקות המשחק חודש ושחקני רעננה ניצלו זאת היטב.

רעננה תפגוש כאמור במשחק הגמר את הפועל ראשון לציון, שניצחה במשחק חצי הגמר השני את מכבי פתח תקוה 0:1. שער יפה של מור שקד (15) בבעיטה מ-16 מטרים, העניק לאייל לחמן כרטיס למשחק הגמר על חשבון האקסית שלו.

* למרות האזעקה והנפילות שהיו במהלך היום באיזור ירושלים, המשחק בין הפועל ירושלים לבין מכבי יבנה במסגרת המחזור העשירי בליגה הלאומית, התקיים כרגיל באיצטדיון טדי ובו נפרדו שתי הקבוצות בתיקו 2:2 דרמטי. המארחים פתחו את המשחק הרבה יותר טוב ואיציק כהן העלה אותם ליתרון ראשון בדקה ה-31 מהנקודה הלבנה. מוסא סלמן הכפיל את היתרון שתי דקות לפני שריקת המחצית והיה נדמה שירושלים תטייל לניצחון קליל, אך ממש על סף השריקה למחצית הורחק יוסי ביטון בכרטיס אדום ויבנה ניצלה זאת היטב במחצית השנייה.

עשר דקות בתוך המחצית השנייה הצליח תימור אביטן לצמק את הפיגור (55). יבנה המשיכה לתקוף ובדקה ה-84 היא הגיעה על שכרה עם שער משווה של של אורן ניסים, החלוץ הוותיק והטוב שמוכיח שגם בגילו המתקדם יש לו עוד מה למכור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully