וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי רדנאפ הוא המועמד המוביל לאימון נבחרת אוקראינה

אחרי שאנדריי שבצ'נקו דחה את ההצעה התכנסה ההתאחדות האוקראינית והודיעה: "התחלנו במו"מ עם נציגיו של רדנאפ"

הארי רדנאפ, מאמנה של טוטנהאם ונבחרת אנגליה לשעבר, הוא המועמד המוביל להיות מאמנה הבא של נבחרת אוקראינה. יממה לאחר שאנדריי שבצ'נקו, אגדת הכדורגל האוקראיני, דחה את ההצעה להתמנות כמאמן הבא של הנבחרת, התכנסה ההתאחדות האוקראינית והציבה את המאמן האנגלי כמועמד המוביל לרשת את אולג בלוחין בתפקיד הנחשק. שבצ'נקו מצידו, ניסה להיכנס לפוליטיקה לאחרונה אך כשל, לאחר שהמפלגה שבה נרשם לא הצליחה להיכנס לפרלמנט האוקראיני.

מנג'ר טוטנהאם הארי רדנאפ. Mike Hewitt, GettyImages
המאמן הבא של אוקראינה? רדנאפ/GettyImages, Mike Hewitt

"לאחר ששקלנו את האופציות, החלטנו להיכנס למו"מ מיידי עם נציגיו של הארי רדנאפ, אותו אנחנו מעוניינים לראות כמאמן הבא של הנבחרת". כך הודיעה ההתאחדות האוקראינית לאחר הישיבה שערכה והסבירה: "לרדנאפ יש גישה טובה לשחקנים, המון ניסיון ורזומה מוכח".

רדנאפ פוטר ביוני האחרון כמאמנה של טוטנהאם והוא אף היה המועמד המוביל להתמנות כמאמן נבחרת אנגליה, שבסופו של דבר החליטה ללכת על רוי הודג'סון. המאמן הוותיק הדריך את התרנגולים כארבע שנים, במהלכן הוא הוליך אותם להופעה בליגת האלופות ולניצחונות על קבוצות צמרת. מי שאימן את הנבחרת האוקראינית עד היורו האחרון היה אולג בלוחין, שלא הצליח להעלות את האוקראינים אל מעבר לשלב הבתים, למרות שזו אירחה את הקמפיין. נכון לעכשיו, אוקראינה נמצאת במקום החמישי בבית שלה במוקדמות המונדיאל, עם שתי נקודות משלושה משחקים.

שחקן נבחרת אוקראינה, אנדריי שבצ'נקו. AP
דחה הצעה מפתה. שבצ'נקו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully