וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס: קאפונו לא יגיע, רסואל באטלר מועמד

הצלף דחה את הגעתו למועדון מסיבות משפחתיות, הפורוורד הותיק עשוי להחליפו. מאליקוביץ' התפטר מאימון צדביטה

מנצח תחרות השלשות באולסטאר לשעבר ג'ייסון קאפונו, שחתם בשבוע שעבר בפנאתינייקוס, צפוי שלא להגיע למועדון. השחקן היה אמור לנחות באתונה ביום ראשון, אך כשבושש להגיע התחילו בקבוצה לדאוג ולאחר מכן הגיע מכתב מהשחקן.

"לאחר שחתמתי במועדון בתחילת השבוע קרה מקרה מצער שמנע ממני להגיע ליוון בשלב זה. לא ברור כיצד המצב יתפתח, והאם זה ימנע ממני באופן סופי למלא את מחויבותי למועדון. אשאר בקשר עם נציגי הקבוצה בימים הקרובים, כשאני ומשפחתי ננסה להגיע לפיתרון".

שחקן פילדלפיה 76', ג'ייסון קאפונו. AP
דפק לפאו ברז. ג'ייסון קאפונו/AP

פנאתינייקוס לא מחכה יותר מדי זמן, ופנתה בימים האחרונים לראסואל באטלר, ששיחק בעונה שעברה בטורונטו. באטלר (33, 2.01) נבחר בסיבוב השני של דראפט 2002 על ידי מיאמי ושיחק בקבוצה במשך שלוש עונות. בשנת 2005 נשלח בטרייד ענק לניו אורלינס, ושיחק בקבוצה במשך ארבע עונות. ב-2009 עבר לקליפרס בטרייד ושיחק בקבוצה במשך שנתיים. בעונה שעברה חתם בגראן קנאריה אך לא שיחק בקבוצה, וכשנגמרה השביתה ב-NBA הגיע לטורונטו, ששיחררה אותו במהלך העונה. בינתיים מתכוננת פאו למשחק היורוליג החשוב מול קאנטו ותאלץ להסתדר ככל הנראה ללא סופוקליס שחורציאניטיס הפצוע.

* מאמן צדביטה זאגרב, בוז'ידאר מאליקוביץ' הוותיק, הודיע במפתיע על התפטרות מתפקידו כמאמן הקבוצה. העיתוי למהלך מפתיע במיוחד לאור העובדה כי הקבוצה רשמה לאחרונה שני ניצחונות רצופים ביורוליג, ובשבוע שעבר אף הנחילה הפסד ראשון לז'לגיריס קובנה הלוהטת, עם 106:108. הסרבי סירב לעת עתה לפרט את הסיבות בגינן הוא התפטר.

מאליקוביץ' הוותיק, שאימן את יוגפלסטיקה ספליט הגדולה בשלהי שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90, חזר לאמן לראשונה מאז 2007 (מאז עזב את טאו ויטוריה) , כשעמד על הקווים של לוקומוטיב קובאן הרוסית והוביל אותה לחצי גמר היורוקאפ. הוא אימן את נבחרת סלובניה במהלך יורובאסקט 2011 בליטא והוביל אותה למקום השביעי.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התפטרות מפתיעה. מאליקוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully