וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פול: "הכל בזכות שחקני הספסל שלנו"

הרכז נתן קרדיט לשחקני המשנה, לאחר ניצחון נוסף של הקליפרס. פופוביץ': "היינו מביכים". קארל: "לא הגענו אגרסיביים"

עם פתיחת העונה שעברה ב-NBA, הופנו הזרקורים ללוס אנג'לס. הקליפרס, שקיבלו בטרייד את כריס פול הנהדר, סומנו כמי שעשויים להפוך את הקערה על פיה ולהפוך להצגה הטובה בעיר על חשבון הלייקרס. דווקא העונה, כאשר הלייקרס בנו קבוצת כוכבים מדהימה בכל קנה מידה, מעטים, אם בכלל, האמינו כי מספר שבועות לאחר פתיחת העונה הקליפרס יהיו הלהיט של הליגה בעוד קובי בריאנט וחבריו מנסים להתאושש מפתיחת עונה רעה במיוחד. הלילה (בין שני לשלישי) רשמו הקליפרס ניצחון שישי ברציפות, הפעם עם 87:92 על הספרס בסן אנטוניו. CP3 ניצח על המקהלה של ויני דל נגרו עם 19 נקודות ו-8 אסיסטים, כולל ג'אמפ מוצלח 24 שניות לסיום שהגדיל את הפער לארבע נקודות וסגר למעשה את הסיפור.

כריס פול שחקן לוס אנג'לס קליפרס. Jae C. Hong, AP
"ניצחנו במקום בו אפשר להיות מובסים בקלות". פול/AP, Jae C. Hong

"בסופו של דבר, אתה לא יכול לנצח הרבה פעמים מבלי לנצח את המשחק הראשון", התייחס כריס פול לרצף הניצחונות. "האולם בסן אנטוניו הוא מקום שבקלות אפשר להגיע אליו ולהיות מובס. הכול בזכות הספסל שלנו".

"אנחנו יודעים שיש לנו הרבה כלים בצד ההתקפי. אם נוכל להתחיל לשלוט גם בצד ההגנתי, זו תהיה הנקודה שבה נוכל להשאיר חותמת בליגה הזאת", מבטיח מט בארנס, שניצל פציעה של קרון באטלר כדי לקלוע 14 נקודות חשובות מהספסל. "יש לנו את הכישרון לכך. יש לנו את האתלטיות. זה רק עניין של לב ורעב לעשות את זה".

"המשחק הזה ייכנס לקטגוריה של המשחקים היותר רכים שלנו", אמר גרג פופוביץ', מאמן סן אנטוניו, שספג הפסד שני העונה לקליפרס. "בשום שלב של המשחק לא היו לנו חמישה שחקנים שנלחמו מספיק כדי לנצח. הקליפרס גברו עלינו בזכות האגרסיביות שלהם. היינו מביכים במשחק הזה". לפופ נוספה עוד צרה על הראש, כאשר הפורוורד סטיבן ג'קסון נפגע באצבע ידו במהלך המשחק, וייעדר בין ארבעה לשישה שבועות, כפי שהתברר לאחר המשחק.

אנדרה מילר, קנת' פאריד, ג'באל מגי, דנבר נאגטס. danny johnston, AP
הרסו לממפיס את הרצף. שחקני דנבר חוגגים/AP, danny johnston

מי שספגה הפסד ראשון לאחר תשעה נצחונות רצופים היא ממפיס, שירדה מנוצחת מול דנבר באולמה הביתי 97:92. היה זה ההפסד השני בלבד של הגריזליס מתחילת העונה. "לא הגענו למשחק הזה עם מאמץ גדול מבחינה הגנתית או התקפית", התאכזב בסיום מאמן ממפיס ליונל הולינס. "הובסנו בריבאונד ודנבר לקחה 14 ריבאונדים יותר ממנו. נתנו להם לקחת 21 ריבאונדים בהתקפה, 29 נקודות מהזדמנות שנייה וזרקנו 17 שלשות. זה מתכון להפסד".

"כדי לנצח אנחנו חייבים לשחק קשוח", אמר מארק גאסול. "אנחנו לא טובים עד כדי כך שנצא למשחק בצורה רגילה, נקלע אבל לא נרוץ בחזרה להגנה". "השחקנים הראו לב גדול. זה היה המשחק הראשון שלנו העונה בחוץ בו הצלחנו להוציא לפועל ברמה גבוהה מבחינה התקפית והגנתית", התייחס מאמן דנבר, ג'ורג קארל, לניצחון המרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully