וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבאס: "ההתנהגות של אוהדי מכבי חיפה לא מכובדת"

קשר סכנין התאכזב מהקהל הירוק. שחקני הקבוצה מבקשים להעביר את המשחק מול נתניה מעילוט לעכו. אמבמבה ישוחרר?

one

שחקני בני סכנין הודיעו להנהלה בסיום משחק התיקו 0:0 אמש (שני) בקרית אליעזר מול מכבי חיפה כי הם מעדיפים לשחק באיצטדיון בעכו את המשחק מול מכבי נתניה ולא בעילוט כפי שמתוכנן. כידוע, סכנין לא תוכל לארח בדוחא את המשחק הקרוב בשל שזרוע כר הדשא והמשחק אמור לנדוד למגרשה של אחי נצרת, אלא שכעת מתברר שהשחקנים נגד המעבר לעילוט בשל היחסים בינם לבין נצרת, "יש דם רע מאוד בין נצרת לסכנין", הסביר אחד השחקנים, "אנחנו לא רוצים שיה שם בלאגן ושיבואו אוהדים של נצרת כדי להפריע לנו. אנחנו מעדיפים שהמשחק לא יהיה שם". למרות הבקשות נראה שהמשחק יתקיים בכל זאת בעילוט שכן מדובר בפרוצדורה לא פשוטה להעביר תוך ימים ספורים את המשחק לעכו.

בצד המקצועי בסכנין היו מרוצים מאוד מהמשחק אמש כאשר את מירב המחמאות קצרו צמד הבלמים עלא אבו סלאח ועידן ויצמן שהציגו משחק מצוין. "מאז שעלא נכנס להרכב יש תיאום אדיר בין השחקנים הללו", אמר גורם בקבוצה, "אין ספק שהם ייצבו את ההגנה וביחד עם מוחמד זבידאת שמפתיע את כולנו כל משחק מחדש, שמעון הרוש שהשתלב מחדש ומחמוד קנדיל שחוזר לכושר נפלא ההגנה שלנו נראית מצוין". בשל התיאום והיכולת המצויינת של אבו סלאח וויצמן ייתכן מאוד שפיטר אמבמבה ישוחרר בחודש ינואר כדי להכניס מעט כסף לקופה ולחזק את הקבוצה בשני שחקנים נוספים.

שחקן בני סכנין עלא אבו סלאח. מגד גוזני
בסכנין מרוצים ממנו מאוד. עלא אבו סלאח/מגד גוזני

למרות שביעות הרצון הגדולה, בסכנין הבינו שסגל הקבוצה עדיין חסר בעמדות החוד וכן שלחלוץ ירו בלו אין מחליף. בקבוצה מתכונים להחתים חלוץ נוסף בחלון ההעברות בחודש ינואר.

מי שכבר חתם אתמול על חוזה עד סוף העונה הוא החלוץ הצעיר חסיב אבו רוקון, כשבמועדון ינסו להעביר אותו בבקרה. אבו רוקון שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ושיחק במכבי נתניה התאמן תקופה של יותר מחודשיים בהפועל חיפה אך לא חתם על חוזה, ובשבועיים האחרונים הוא עבר להתאמן בסכנין, וכעת חתם בקבוצה

בקבוצה זעמו על התנהגות הקהל של מכבי חיפה במהלך המשחק, לאחר שזה קילל את השחקנים של סכנין במשך כל המשחק וקרא לעברם קריאות גנאי. בסוף המשחק אף נופץ האוטובוס של סכנין דבר שגרם לכעס גדול בקבוצה. "זו התנהגות לא מכובדת. לא ככה הם צריכים לנהוג", אמר מחמוד עבאס שחזר מפציעה ונראה טוב מאוד".

על המשחק עצמו הוסיף השחקן המושאל מהפועל תל אביב, "אנחנו מודעים למצב שלנו בטבלה. ידענו שאם נסתגר טוב ונדע לצאת למתפרצות אנחנו נדע לעקוץ אותם. לשמחתי עמדנו טוב. שלומי דורה הכין אותנו ככה כל השבוע. המצב שלנו לא נתן לנו אפשרות לשחק אחרת. לא קל לבוא למכבי חיפה אחרי שהמאמן שלהם עזב, היינו צריכים להוציא להם את העוקץ וידענו שאם נצליח לשמור על השער ב-30 הדקות הראשונות יתחיל שם לחץ".

הקשר הוסיף על התקופה הקרובה החשובה למועדון, "אם נדע לקחת נקודות במשחקים הקרובים אנחנו נצא מהמצב הזה ונגיע למקום גבוה יותר. הקבוצות למעלה בורחות ואנחנו צריכים לצמצם פערים. מבחינה אישית חזרתי אחרי שלושה חודשים והרגשתי את הגוף תאמינו לי".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שלומי דורה מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מחמוד עבאס: "ידענו שאם נסתגר טוב ונדע לצאת למתפרצות אנחנו נדע לעקוץ אותם. שלומי דורה הכין אותנו ככה כל השבוע"/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully