וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא ניצחה 0:2 את טורינו

שערים של פבלו אוסבלדו (71) ומיראלם פיאניץ' (86) סידרו לג'יאלורוסי עלייה למקום ה-6 במשחק שחתם את המחזור ה-13

המחזור ה-13 בליגה האיטלקית הגיע הערב (שני) לסיומו עם משחק בודד שנערך בבירה ובו ניצחה רומא 0:2 את טורינו. הקבוצה של זדנק זמאן הצליחה להתאושש מההפסד המתסכל בדרבי מול לאציו בשבוע שעבר ולהשיג ניצחון שישי העונה, שמזניק אותה למקום השישי בטבלה. טורינו מנגד, רשמה הפסד דווקא לאחר הניצחון על בולוניה במחזור שעבר והעולה החדשה מוצאת את עצמה במקום ה-13, שלוש נקודות בלבד מעל לקו האדום.

בדקה ה-71, אחרי לחץ ארוך של הג'יאלורוסי, שבעטו לשער לא פחות מ-25 פעמים במהלך המשחק, מהלך קבוצתי יפה הסתיים בפריצה של מרקיניו לרחבה, שם הוא הוכשל על ידי אנג'לו אוגבונה. שחקני רומא דרשו לשלוף לאוגבונה צהוב שני, אבל השופט ויתר ומי שניגש לפנדל היה פבלו אוסבלדו, ששלח כדור אלגנטי לפינה של ז'אן ג'ילט. ארבע דקות לסיום רומא השיגה את השני, כשמיראלם פיאניץ' בעט מחוץ לרחבה, הכדור פגע בשחקן הגנה, הטעה את ג'ילט והלך פנימה.

* ריאל סוסיאדד הביסה 0:4 את ראיו וייקאנו, במשחק שנעל את המחזור ה-12 בליגה הספרדית. סוסיאדד, שנהנתה מצמד של קרלוס ולה (31 ו-33) ושערים של מיקל גונסאלס (61) וגונסאלו קסטרו (77), עלתה למקום התשיעי בלה ליגה עם 16 נקודות, וייקאנו במקום ה-12 עם 15 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully