וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריימונד דומנק: "רציתי לתלות את פרנק ריברי מהתקרה"

מאמן נבחרת צרפת תוקף באוטוביוגרפיה שלו את כוכב באיירן מינכן וכן את ניקולא אנלקה: "הוא הרג את הנבחרת ב-2010"

מאמן נבחרת צרפת לשעבר ריימונד דומנק כתב אוטוביוגרפיה חדשה שתצא לאור במדינתו ביום רביעי, ובה הוא חושף לא מעט פרטים עסיסיים על הנעשה במונדיאל 2010, בו התפרקו הטריקולור לגמרי.

את הדברים המסקרנים ביותר כתב דומנק על כוכב באיירן מינכן, פרנק ריברי, בהתייחס ליחסים ביניהם ב-2009: "הוא הרעיל את הנבחרת שלנו עם הגישה שלו. הוא התנהג כמו דיווה. כשרציתי להודות לו, הוא התעלם ממני, דחף אותי וצעק: "אל תיגע בי!". הייתי שמח לתלות אותו מהתקרה בתקופה ההיא. אמרתי ליואן גורקוף שאתן לו את המפתחות לנבחרת, וראיתי את השנאה והקנאה בעיניים של ריברי. הוא לא אהב אותו, זה בטוח".

הספר, הנקרא "לבד לגמרי", מספר בעיקר על תקופתו של דומנק כמאמן נבחרת צרפת, מ-2004 ועד 2010, תקופה בה הפך לאחד האנשים הנלעגים במדינה. על ניקולא אנלקה, שהושעה ממונדיאל 2010 לאחר שקילל את המאמן, כתב דומנק: "פחות הופתעתי מהדברים שלו, ויותר מהעובדה שהוא הפנה אותם אלי. זה שבר את כל המחסומים וההיררכיה, הוא הרג את הנבחרת".

כזכור, ההחלטה להשעות את אנלקה גרמה למרד של מספר מכוכבי הנבחרת כנגד מאמנם, שכתב על כך: "די, לא נותרה לי אנרגיה. אני עוזב, כבר לא אכפת לי מהחבורה המפגרת הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully