וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבר ביד לרוב גרונקובסקי

19.11.2012 / 12:40

גרונקובסקי שבר את ידו לקראת סיום המשחק מול אינדיאנפוליס, ייעדר 4-6 שבועות. מייק דיטקה עבר שבץ ושוחרר מבית החולים

לניו אינגלנד פטריוטס יש שני טייט אנדים שעליהם מתבסס חלק ניכר ממשחק ההתקפה: ארון הרננדז ורוב גרונקובסקי. הרננדז לא משחק ברוב שלבי העונה בגלל פציעה ברגל, וכעת ייאלצו הפטריוטס להסתדר גם ללא גרונקובסקי, ששבר את ידו במהלך משחק הניצחון 24:59 על אינדיאנפוליס ביום ראשון. הוא צפוי להיעדר למשך 4-6 שבועות.

הפציעה של גרונקובסקי נגרמה ב... מהלך של הקבוצות המיוחדות עמוק בזמן הגארבג'. הוא נפצע בזמן בעיטת הנקודה שלאחר הטאצ'דאון האחרון של ניו אינגלנד, פחות מארבע דקות לסיום. גרונק גמא משחק משובח של 137 יארד בשבע תפיסות, שתיים מהן לטאצ'דאון. כזכור, הוא נפצע גם בגמר ה-AFC של השנה שעברה מול בולטימור, עובדה שהגבילה אותו מאוד בסופרבול מול ניו יורק ג'איינטס.

הרננדז צפוי, כעיקרון, לחזור לשחק בקרוב, אולם הוא כבר חזר העונה, נראה מוגבל מאוד והושבת שוב. לפטריוטס יש גם את הטייט אנד הוותיק ויסאנטה שיאנקו ואת דניאל פלס, אך אלה לא יכולים, כמובן, למלא את החור.

בנושא אחר, שחקן ומאמן העבר מייק דיטקה עבר שבץ קל ושוחרר מבית החולים בשיקגו כעבור יומיים. דיטקה בן ה-73, מגדולי הטייט אנדים בהיסטוריה והאיש שהצעיד את שיקגו ברס לזכייה בסופרבול של 1985, עבר התקף לב ב-1988, אולם מאז לא אובחן כסובל מבעיות בריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully