וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוט ברוקס: "זה מה שמועמדים ל-MVP עושים"

מאמן הת'אנדר החמיא לדוראנט על הטריפל דאבל הראשון שלו. גאסול הגיע ל-15,000 נקודות, בריאנט: "אנחנו מפרקים הגנות"

חמישה משחקים אחרי שפיטרו את מייק בראון במאזן 4:1, הלייקרס טיפסו הלילה (בין ראשון לשני) למאזן 5:5 עם ניצחון 108:119 על יוסטון. עדיין ללא מייק ד'אנטוני שכבר מעביר את אימוני הקבוצה אבל עדיין מתאושש מניתוח החלפת ברך וצפה גם במשחק הזה מחדר ההלבשה, המשיכו הצהובים-סגולים בתנופה.

מייק ד'אנטוני מאמן לוס אנג'לס לייקרס. AP
"כבר רציתי להיות על הקווים". ד'אנטוני/AP

ד'אנטוני, שצירף את אחיו הגדול דן ד'אנטוני כאחד מעוזריו, הודיע למאמן הזמני ברני ביקרסטאף שיישאר בצוות המקצועי עד סוף העונה, עשוי לערוך בכורה על הקווים במשחק הביתי מול ברוקלין בין שלישי לרביעי, וכשביקרסטאף נשאל על כך הוא השיב בחיוך: "אולי הוא ונאש רוצים לחזור ביחד...". ד'אנטוני עצמו הודה בסיום: "אני קצת מאוכזב, כי כבר רציתי להיות על הקווים, אבל דיברתי עם מאמן הכושר גארי ויטי והוא שכנע אותי לא לעשות את זה".

מי שנשמע מרוצה במיוחד מהשינוי על הקווים הוא קובי בריאנט, שרשם טריפל דאבל מספר 18 בקריירה עם 22 נקודות, 11 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. "אנחנו פשוט מפרקים את ההגנות שממול", אמר בריאנט. "אנחנו מציבים בפניהן את האפשרות לבחור בין האיומים, וגורמים להן לשלם". גם לפאו גאסול הייתה סיבה לחגוג, לאחר שחצה את רף 15,000 הנקודות בקריירה. "אני חושב שזה משהו שצריך להתגאות בו", אמר הספרדי. "אני שמח שהגעתי לנקודת הציון הזו, אבל אני רוצה להמשיך להיות פרודבוקטיבי כפי שהייתי לאורך כל הקריירה שלי".

שחקני לוס אנג'לס לייקרס, פאו גאסול עם קובי בריאנט. רויטרס
"זה משהו שצריך להתגאות בו". גאסול/רויטרס

אם הטריפל דאבל של בריאנט לא הרשים יותר מדי אנשים בלוס אנג'לס, באוקלהומה סיטי חגגו את הטריפל דאבל הראשון בקריירה של קווין דוראנט, שרשם 25 נקודות, 13 ריבאונדים ושיא קריירה של 10 אסיסטים. "יהיו משחקים שאני אצטרך לקלוע 30 נקודות", הסביר מלך הסלים בסיום. "ויהיו משחקים שאצטרך למסור שבעה או שמונה אסיסטים. אני פשוט מנסה להיות שחקן שלם ולנסות לעזור לקבוצה שלי לנצח".

על הדקות האחרונות בהן ניסה להשיג את האסיסט האחרון להשלים את ההישג אמר דוראנט: "למען האמת, לא היה אכפת לי מזה במהלך המשחק. חשבתי לעצמי שאם זה יגיע זה יהיה מגניב, ואם לא אני פשוט אמשיך לשחק. זו הרגשה טובה להשיג טריפל דאבל, כאילו הורדתי קוף קטן מהגב".

מאמנו סקוט ברוקס אמר: "יש שחקנים שיודעים למסור, יש כאלה שיודעים לקלוע ויש כאלה שיודעים לקחת ריבאונדים. כמובן שקווין יודע לעשות הרבה דברים על המגרש ואנחנו תמיד צריכים לאתגר אותו כי אנחנו לא יודעים עד כמה טוב הוא יכול להיות. הוא תמיד יהיה שחקן בקליבר של MVP, וזה מה שמועמדים ל-MVP עושים - עושים את הקבוצה שלהם טובה יותר וממלאים את דף הסטטיסטיקה".

קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
"כאילו הורדתי קוף קטן מהגב". דוראנט/AP

ובינתיים הגיעו בשורות טובות ממינסוטה, שם הצטרף ריקי רוביו לאימונים קלים לצד קווין לאב הפצוע גם הוא, בתקווה לחזור בקרוב למגרשים אחרי פציעתו הקשה.

"הוא בחור צעיר שהולך לעשות את מה שהוא צריך", סיפר ריק אדלמן. "הוא יהיה חייב להתאזר בסבלנות, אבל אפשר היה לראות בשנה שעברה אחרי שהיו לו משחקים רעים הוא שם אותם מאחוריו במהירות. ברור שהרגליים שלו יתקשו לתפקד בהתחלה, ונראה איך זה מתקדם, אבל חייבים להאמין בו בזכות האופי הנהדר שלו".

ריקי רוביו, מיסוטה וולבס. רויטרס
חדשות טובות. רוביו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully