וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "צריך להפסיק לנסות לשחק יפה, ולהילחם"

האדומים מנסים לעכל עוד תבוסה: "אולי לא הבנו שאנחנו קבוצת תחתית". קאלה: "לא יכול להגיד שיש אווירה לא טובה עם המאמן"

one

ההפסד של הפועל חיפה אמש (ראשון) לבית"ר ירושלים (3:0) החזיר את הקבוצה כמה צעדים אחורה לאחר שבמועדון האמינו שהניצחון בשבוע שעבר על מ.ס אשדוד יוציא אותם לדרך חדשה.

בחיפה זעמו על חוסר הריכוז של השחקנים ועל העובדה שהם שוב נראו חסרי מחוייבות ולא נלחמו. "לא יכול להיות שבית"ר תזכה במלחמה על כל כדור, ששחקנים של בית"ר ירוצו בלי סוף ואנחנו פשוט ניראה חסרי אונים". אמר גורם בחיפה. "ההגנה נראתה זוועה אבל אי אפשר להאשים רק אותם, כי כל הקבוצה פשוט לא שיחקה".

גם בקרב השחקנים שררה אכזבה גדולה מאוד כאשר באוטובוס שהחזיר את הקבוצה מירושלים לחיפה היה שקט מוחלט שהסביר יותר מכל את האכזבה של השחקנים. "אולי עד עכשיו לא הבנו שאנחנו קבוצת תחתית" אמר שחקן בחיפה. "מעכשיו נצטרך לעזוב את הנעת הכדור, לנסות להפסיק ולשחק יפה ופשוט להילחם על החיים שלנו".

הבעלים יואב כץ היה מאוכזב מאוד לאחר המשחק, ובחיפה אמרו שהפסד להפועל עכו יגרור זעזוע, מיידי או בדמות שחרור שחקנים מאסיבי בינואר או בדמות זעזוע בצוות המקצועי. מי שהיה מאוכזב במיוחד הוא מהראן לאלה, שלא שותף כלל למרות ששחקני הקבוצה אמרו שהוא האמין שיקבל לפחות מספר דקות.

קאלה: "הגיע לנו פנדל ולא נתנו לנו"

בכל מקרה גם אם ינצח בעכו, נראה שאם קלינגר יישאר בתפקיד הוא ישחרר מספר לא קטן של שחקנים וינסה להביא לפחות שני שחקנים חדשים. קאלה דרשלר שהציל אתמול כמה שערים אך לא היה נקי מטעויות בשני השערים הראשונים, דיבר על חוסר הריכוז של השחקנים: "דיברנו במחצית הראשונה על המצבים הנייחים והמאמן דיבר על זה במחצית. אנחנו פשוט לא מרוכזים. בית"ר משחקים בטירוף עם הקהל, לוחצים ומתלהבים וזה קשה מאוד. במחצית הראשונה היינו בינוניים מינוס ובמחצית השנייה היה יותר טוב, אבל הפסדנו את המשחק בכדורים נייחים ובריבאונדים שלקחו שם אחרי כמה ניסיונות".

לגבי השאלה האם הקבוצה לא הגיעה מוכנה מנטלית אמר השוער: "אני לא יודע להגיד את זה, רק מאמן מדבר על דברים כאלה. הגיע לנו פנדל במחצית הראשונה ולא נתנו לנו. אנחנו לא הפועל ומכבי תל אביב שיש להן כל כך הרבה הזדמנויות ואצלנו זה משמעותי. אבל אנחנו יודעים שיש לנו הרבה דברים לשפר מהמשחק הזה ועל זה נעבוד, אין ברירה אחרת".

על השאלה האם ישנה אווירה לא טובה בין השחקנים למאמן אמר קאלה: "לא יכול להגיד שיש דבר כזה. אני בסך הכל שוכח מהמשחק ואופטימי באופי שלי. אנחנו בקו האדום והמסוכן ויש לנו משחקים קשים מול קבוצות צמרת במחזורים הקרובים, אבל אנחנו חייבים ניצחונות. תיקו יהיה כמו הפסד עבורנו. צריך לשכוח מהמשחק הזה ולהרים את הראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully