וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מעמדו של קלינגר מעורער, הפסד יחייב זעזוע

18.11.2012 / 22:15

יואב כץ ישוחח עם המאמן בעקבות התבוסה בטדי, ושוקל גם שחרור שחקנים בינואר: "ניר יגיע לעכו, אבל המצב לא טוב"

הפנים של ניר קלינגר סיפרו את סיפור המשחק של הפועל חיפה הערב (ראשון), בו הקבוצה הובסה 3:0 באצטדיון טדי בידי בית"ר ירושלים ונותרה שקועה במקום האחרון בטבלה, עם ההגנה הגרועה בליגה (17 שערי חובה) וההתקפה הדלה מכולן (רק חמישה שערי זכות). הפועל חיפה אמנם השיגה בשבוע שעבר את ניצחון הבכורה שלה מול מ.ס. אשדוד, אבל הערב היא שוב נראתה כבויה וחסרת אונים.

בעקבות ההפסד הפועל חיפה צפויה לערוך זעזוע, כאשר הבעלים יואב כץ מתלבט אם הזעזוע יהיה בדמות שחרור מאסיבי של שחקנים במועד ההעברות בינואר וצירוף מספר שחקנים חדשים, או שמא לבצע שינוי בצוות המקצועי כשמעמדו של קלינגר התערער לאחר המשחק. כץ צפוי לשוחח עם קלינגר הערב, כשבחיפה מאמינים שיהיה מדובר בשיחה קשה, שכן הבעלים היה מאוד לא שבע רצון מהתצוגה של השחקנים ומהיכולת היום.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. מגד גוזני
חייב לנצח את עכו. ניר קלינגר/מגד גוזני

עד היום כץ נתן גיבוי מלא למאמן ולא התכוון לפטר אותו, אלא שהתצוגה מול בית"ר והעובדה שלמרות הניצחון הראשון בשבוע שעבר השחקנים חזרו להיראות כבויים, גרמה לבעלים להבין כי זעזוע עמוק מתחייב. עם זאת, גורמים בחיפה אמרו שכץ לא ממהר לפטר מאמנים ונראה שקלינגר יקבל קרדיט לעוד משחק אחד לפחות.

בשיחה ממקום מושבו בארצות הברית אמר הערב כץ לוואלה! ספורט: "אני חושב שניר יגיע למשחק מול הפועל עכו, אבל אין ספק שהרקורד לא טוב וצריך לחשוב מה עושים. אני לא חושב שיהיה זעזוע עוד הערב, אבל צריך לבדוק איך גורמים לקבוצה להשתפר".

בכל מקרה, נראה שהפסד נוסף להפועל עכו צפוי לגרום לזעזוע מיידי. לעומת זאת, ניצחון בשבוע הבא צפוי להביא לשחרור של ארבעה שחקנים לפחות בינואר, כשהראשון על הכוונת הוא דנילו ניקוליץ' שלא מקבל דקות משחק. "נשחרר בכל מקרה שחקנים בינואר ויבואו שחקנים אחרים. המצב לא טוב וזה נראה גרוע מאוד", אמר כץ. "אני מאוד מאוכזב ממה שקרה הערב".

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא מתכוון לעבור על היכולת הזו לסדר היום. יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

"אני חושב שקבוצה שרוצה לשרוד ומתיימרת לשרוד, צריכה לא ליפול בפרטים הקטנים, אבל ספגנו בשלושה מצבים נייחים, ואנחנו קבוצה הרבה יותר גבוהה מבית"ר", אמר קלינגר. "אם נופלים בפרטים הקטנים, מפסידים את המשחק. זה לא היה היום שלנו".

קלינגר התייחס למשחק הנרפה של שחקניו: "זה לא אמור להיות ככה. הייתה אולי איזשהי התרגשות מהמשחק או חשש ממנו, וזה לא מוצדק. רצינו להניע כדור ולשחק כדורגל, ובמחצית השנייה כבר הגענו למצבים, אבל בחצי הראשון זה לא היה ככה. בכל פעם כשכבר חשבנו שאנחנו קרובים לחזור למשחק קיבלנו עוד גול, מעוד קרן.

"כמובן שאני מאמין שאפשר להישאר בליגה", סיכם קלינגר. "אם לא נהיה בפאניקה ונחשוב שחרב העולם, זה אפשרי. כרגע זה נראה לא טוב, אבל יש מספיק משחקים בשביל לתקן ולחשוב מה עושים, ולהתחיל לקחת נקודות גם מחוץ לבית. ימים יגידו, אבל אני עוד מאמין".

שחקני הפועל חיפה מקיפים את השופט אלון יפת. מגד גוזני
קבוצה כבויה. שחקני הפועל חיפה בטדי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully