וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאחה לבוראל פיטרה את דושקו איבנוביץ'

18.11.2012 / 22:49

אחרי שאימן את הקבוצה כמעט ברצף מאז שנת 2000 וכשל בכל המפעלים מתחילת העונה, המאמן סיים את תפקידו: "היה תענוג"

קאחה לבוראל פיטרה היום (ראשון) את מאמנה המונטנגרי דושקו איבנוביץ', שאימן את הקבוצה מאז שנת 2000, מלבד עונה אחת. הפיטורים נובעים מהכישלון של הקבוצה העונה ביורוליג, והם באים אחרי שהקבוצה הפסידה היום בליגה הספרדית לאוברדיורו 77:68, וירדה למאזן של 3:5 בליגה. ביורוליג מדורגת קאחה במקום האחרון בבית שלה עם ניצחון אחד משישה משחקים, כשהיא הפסידה ביום שישי האחרון לאולימפיאקוס בבית, ולהפסד זה קדם משחק מביך בחוץ מול צ'דויטה זאגרב.

מאמן קאחה לבוראל דושקו איבנוביץ'. ברני ארדוב
"יש לי רק דברים טובים להגיד, קאחה לבוראל הוא מועדון גדול באירופה והוא ישאר מועדון גדול באירופה". דושקו איבנוביץ'/ברני ארדוב

"צריכים לקבל החלטות כאלה, כמה כואבות שהן לא יהיו, אבל ברגע זה, המועדון זקוק למהלך הזה", אמר נשיא המועדון חוזיאן קוראחטה, "המועדון דועך. אנחנו משחקים רע בכל יום שעובר. אנחנו נמצאים במצב נורא ביורוליג, ולא להעפיל סיבוב לטופ 16 יהיה כישלון, למרות שיש לנו עוד סיכוי. זאת החלטה קשה, דושקו היה מיוחד, בגלל העבודה שלו, המסירות, בגלל כל דבר".

איבנוביץ' עצמו אמר שהוא לא ציפה להחלטה לפטרו: "אני רוצה להודות לכולם על 10 שנים נהדרות, האוהדים הנהדרים, העיר, כל האנשים. זה היה תענוג אמיתי. יש לי רק דברים טובים להגיד, קאחה לבוראל הוא מועדון גדול באירופה והוא ישאר מועדון גדול באירופה".

איבנוביץ', שהגיע ללבוראל כשנקראה עוד טאו ויטוריה, הוביל את המועדון בשנתו הראשונה לגמר היורוליג מול קינדר בולוניה אך הפסיד במשחק החמישי של סדרת הגמר. בשנת 2005 הוא הוביל את המועדון שוב לגמר היורוליג, אך הפעם הפסיד למכבי תל אביב. ב-2008 שב לויטוריה, ואף זכה עם הקבוצה באליפות ספרד, כשבסגל המועדון נמצא ליאור אליהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully