וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הופנהיים - וולפסבורג 3:1, ברמן - דיסלדורף 1:2

הזאבים עם ניצחון שלישי בארבעה משחקים מאז עזיבתו של מגאת, עלו למקום ה-13. ברמן חזרה מפיגור עם 10 שחקנים

המחזור ה-12 בליגה הגרמנית מושלם היום (ראשון) עם שני משחקים נוספים ללא מעורבות של קבוצות הצמרת. ורדר ברמן עשתה קפיצה למקום השביעי בטבלה בזכות ניצחון נאה 1:2 על פורטונה דיסלדורף, שממשיכה את הרצף השלילי שלה. וולפסבורג השיגה ניצחון שלישי בארבעה משחקים מאז עזיבתו של פליקס מגאת' וגברה 1:3 על הופנהיים בדרך למקום ה-13 בטבלה.

נילס פטרסן שחקן ורדר ברמן, שני משמאל חוגג שער עם סוקרטיס פפאסטאטופולוס. Joern Pollex, GettyImages
פוזלים לצמרת. פטרסן ופפאסטאטופולוס חוגגים/GettyImages, Joern Pollex

ורדר ברמן - פורטונה דיסלדורף 1:2

אחרי ההפסד האחרון לשאלקה, הירוקים מברמן הצליחו להרים את הראש ולזכות בניצחונם החמישי העונה שמקפיץ אותם בטבלה אל המקום השביעי ובמרחק שש נקודות בלבד מאותה שאלקה, שנמצאת במקום השני.

דווקא דיסלדורף, שלא ניצחה מאז ה-25 בספטמבר והתייצבה למשחק עם רצף של שישה משחקים שבהם לא זכתה בשלוש נקודות, כבשה את שער היתרון במשחק בדקה העשירית כאשר ינס לנגנקה הבקיע פנדל מוצלח. ברמן חזרה למשחק שש דקות מפתיחת המחצית השנייה כאשר לוקאס שמיץ הגביה כדור רוחב שמצא את הראש של נילס פטרסן ומצא את השוויון.

בדקה ה-77 ברמן נותרה בעשרה שחקנים אחרי שאסני לוקימיה הורחק בכרטיס צהוב שני, אבל דווקא עם החיסרון המספרי הזה שמונה דקות לסיום קווין דה ברוין נתן את החותמת האחרונה במשחק, כאשר הבלגי עם בעיטה מצוינת מתוך הרחבה השאיר את הנקודות לברמן.

באס דוסט שחקן וולפסבורג חוגג. GettyImages
מתחיל לפרוע שטרות. דוסט/GettyImages

הופנהיים - וולפסבורג 3:1

הזאבים ממשיכים במגמת ההתאוששות בה התחילו עם עזיבתו של פליקס מגאת. וולפסבורג רשמה ניצחון שלישי בארבעה משחקים מאז עזיבתו של המאמן לשעבר, עם 0:2 בחוץ על הופנהיים. הקבוצה מסקסוניה עלתה למקום ה-13 בליגה עם 14 נקודות ובהחלט שימחה את קלאוס אלופס, שישב לראשונה על ספסלה אחרי שעזב לטובתה את ורדר ברמן אחרי 13 שנה.

וולפסבורג עלתה ליתרון בדקה השביעית. איביצה אוליץ' ביצע מהלך מצוין באגף שמאל והגביה לרחבה כדור שחלף על פני ההגנה ומצא את מאקוטו האסבה, שנגח מקרוב פנימה את ה-0:1. בדקה ה-24 הצליחו הזאבים לכבוש את השער השני לאחר שדייגו ניצל טעות בהגנה, חטף את הכדור והכניס מסירת עומק לבאס דוסט, שבעט מ-12 מטר כדור חזק שהלך חזק לפינה וקבע 0:2. בדקה ה-78 הגיע הממתק האמיתי של הערב. בלם וולפסבורג, נאלדו, שבעצמו עבר בקיץ מוורדר ברמן לוולפסבורג, בעט כדור חופשי אדיר מ-25 מטר לפינה וקבע 0:3. אלופס קם מהספסל והריע לו. בדקה ה-88 הצליחה הופנהיים לצמק כשהגבהה מאגף שמאל של קווין פולנד מצאה את ארן דרדיוק המחליף, שנגח מקרוב פנימה את ה-1:3.

קלאוס אלופס המנהל המקצועי של וולפסבורג. GettyImages
יכול לחייך אחרי המשחק הראשון שלו בוולפסבורג. אלופס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully