וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונלי: "שני המשחקים האחרונים הראו את האופי שלנו"

בממפיס חגגו ניצחון 8 רצוף ומובילים את הליגה לראשונה בתולדותיהם. בוש: "אני יודע שאם וויד בחוץ, התפקיד שלי שונה"

עוד ערב מענג עבר על ליגת ה-NBA ובראשה, על הקבוצה הלוהטת בליגה ממפיס, שהשיגה ניצחון שמיני ברציפות, הפעם 87:94 על שארלוט. הגריזליס במקום הראשון בליגה, לראשונה ב-17 שנות קיומו של המועדון והם עשו זאת בזכות יכולת מצוינת של כל שחקני החמישייה, ביניהם מייק קונלי, שסיפק 20 נקודות: "שני המשחקים האחרונים באמת הבהירו איזה אופי יש לקבוצה שלנו כרגע. אנחנו משחקים ביחד, כמו קבוצה", אמר קונלי המאושר. ביירון מולנס מהמפסידה הודה: "צריך לתת להם קרדיט. הם קבוצה מעולה והמאזן שלהם מראה את זה".

גם למיאמי יש שמונה ניצחונות, אחרי 88:97 במדבר על פיניקס, שהושג ללא דווין וויד ועם לברון ג'יימס חולה בשפעת. כריס בוש לקח אחריות וקלע 24 נקודות, כשקינג ג'יימס מוסיף 20 משלו. "עדיף שאהיה ב-50 או 60 אחוז מאשר שלא אשחק בכלל", אמר לברון, "ניסיתי לסדר לקלעים כמה שיותר מצבים, אבל במשחק צמוד, אני מאמין שאני יכול לעזור לקבוצה לנצח עם מהלכים אינדיבידואלים". בוש הוסיף: "אני יודע שהתפקיד שלי משתנה כשדווין בחוץ ואני צריך להיות אגרסיבי יותר. זו רק שאלה של לקלוע את הזריקות או לא".

מייק קונלי ממפיס גריזליס מול בן גורדון שארלוט בובקאטס. Chuck Burton, AP
גם בשארלוט ידעו לפרגן להם. קונלי דורס את בן גורדון/AP, Chuck Burton

עוד קבוצה חמה היא הקליפרס. החבורה מ-LA צברה ניצחון חמישי רצוף, 80:101 קליל על שיקגו נטולת דרק רוז. בלייק גריפין, שהפציץ 26 נקודות, אמר בסיום: "כל הסיפור זה לקבל את הכדור במקום הנכון ולבצע את מה שאנחנו עובדים עליו. החטאתי לא מעט, אבל החברים לקבוצה נתנו לי ביטחון להמשיך לזרוק ולמזלי, הצלחתי גם לקלוע בסוף". הקליפרס עצרו את ג'ואקים נואה על ארבע נקודות בלבד ואפס משש מהשדה, משחקו הגרוע ביותר של הצרפתי בקריירת ה-NBA שלו. גריפין היה מרוצה: "זו עבודה הגנתית נהדרת, הרוטציות היו טובות וכולם תרמו לזה".

סן אנטוניו סגרה 48 דקות של כדורסל מושלם, לפחות מבחינה התקפית, עם 100:126 על דנבר, שיא נקודות עונתי לספרס. דני גרין, שסיפק 15 נקודות, אמר: "זה מאוד כיף, עבור כל קבוצה, שהזריקות נכנסות ככה. היו לנו כמה משחקים בהם התקשנו יותר". המאמן גרג פופוביץ' הוסיף: "החשקנים עשו עבודה נהדרת ומצאו את האיש הפנוי, הקצב היה טוב והכדור זז כמו שצריך. זו הייתה תגובה מעולה להפסד מול הניקס וזה מה שאתה אוהב לראות מהשחקנים שלך".

ולקינוח, דווקא המשחק שפתח מוקדם את הערב אמש, בו ניצחה בוסטון 89:107 את טורונטו. רייג'ון רונדו הנהדר סיים משחק 33 ברציפות עם למעלה מעשרה אסיסטים, הרבה למעלה. 20 פעמים פינק רכז הסלטיקס את חבריו ובסיום הוא אמר: "כל משחק אני מחכה להפוך את החברים שלי לקבוצה לשמחים יותר . האסיסטים שלי הם תוצאה של מאמץ קבוצתי. חלק מהמסירות שלי הן רק 'בסדר', אבל החבר'ה קולעים את הזריקות שלהם". רונדו רחוק כעת ארבעה משחקים מג'ון סטוקטון ו-13 ממג'יק ג'ונסון ברצף המשחקים עם למעלה מעשרה אסיסטים.

ממפיס דוהרת, מיאמי והקליפרס שוב ניצחו

NBA בוואלה! ספורט

שחקן בוסטון סלטיקס רייג'ון רונדו. GettyImages
בדרך למג'יק. רונדו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully