וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון: "מול מכבי נצטרך עוד 30 אחוז כדי לנצח"

בקבוצה ממורשה נהנו מהניצחון בנתניה ומוכנים לקראת המפגש עם המוליכה מתל אביב. מחמאות לאור אוסטווינד ורן יצחק

one

בעירוני רמת השרון הייתה שמחה גדולה מאוד אמש (שבת), בסיום משחק הניצחון 1:2 בחוץ על מכבי נתניה. במועדון חששו שלאחר שלושה משחקים בהם צברה הקבוצה נקודה אחת בלבד, הפסד בנתניה יצביע על משבר ברור ולכן הניצחון אתמול נותן הרבה שקט.

בצוות המקצועי אמרו: "הייתה הרבה ביקורת עלינו ועל הצורה בה אנחנו בוחרים לשחק, אבל הוכחנו אתמול שדבקות בשיטה עושה את העבודה. נגד מכבי תל אביב במחזור הבא נצטרך לתת עוד 30 אחוז כדי לנצח".

החלוץ אדריאן פרננדס, שניצל טעות אומללה של שוער נתניה המחליף גיא סאלם וכבש את השער השני, אמר: "זה היה ניצחון חשוב מאוד עבורנו. היה חשוב אחרי כמה משחקים שלא ניצחנו לעצור את זה ולנצח, כדי שלא ניפול לתחתית. אני לא חושב שהמשחק היה קל. להיפך, הם הקשו עלינו והיה לנו משחק מאוד קשה ובגלל זה אני שמח שהצלחנו להתמודד ולנצח".

אדריאן פרננדס שחקן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
לא חושב שהיה משחק קל. פרננדס/ברני ארדוב

פרננדס הוסיף: "מבחינה אישית אני מאושר שכבשתי, אבל אני לא מסכים שהיה לי קל מול ההגנה שלהם. יש לנו קבוצה טובה ועכשיו אנחנו צריכים להמשיך ולנסות לייצר מחדש סדרה של תוצאות טובות, כדי להתקדם כמה שיותר למעלה".

במועדון החמיאו לאור אוסטווינד שחזר מפציעה ולרן יצחק, שתופס מקום של קבע בהתקפת הקבוצה: "הם לא היו אמורים לפתוח בתחילת העונה והם מוכיחים שיש עומק בסגל. מי שנכנס תופס את המקום שלו ומי שבחוץ יתקשה עכשיו לחזור להרכב. זאת תחרות בריאה וזה אולי יהיה הסוד שלנו השנה".

עירוני רמת השרון השיגה 1:2 מפתיע בחוץ על מכבי נתניה

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully