וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: רמת השרון ניצחה 1:2 את מכבי נתניה

מערכת וואלה! ספורט

17.11.2012 / 19:50

רן יצחק (24) ואדריאן פרננדס (26) כבשו צמד תוך שתי דקות, סבע רק צימק בפנדל (90), אוהדי נתניה קראו לבנין להתפטר

one

שבועיים אחרי הפתיחה החגיגית של האיצטדיון החדש בנתניה, שהסתיימה בניצחון מרשים על הפועל תל אביב, נחלה הקבוצה של טל בנין הפסד בכורה באיצטדיון החדש, 2:1 לעירוני רמת השרון המפתיעה. אחרי התבוסה מול בני יהודה במחזור החולף, קיוותה מכבי נתניה להתאושש על חשבון הקבוצה מהשרון, אך לאורחים היו תוכניות אחרות.

אחרי 24 דקות בהן דווקא המארחים היו טובים יותר, עלתה הקבוצה של בני טבק ליתרון ראשון מרגלו של רן יצחק. מיד לאחר השער, צ'נאמו, השוער הראשון של נתניה, נפצע והוחלף על ידי גיא סאלם. בקושי דקה עברה והשוער הצעיר ספג שער אומלל באשמתו הישירה, לאחר שהשמיט כדור גובה פשוט, הישר לרגלו של אדריאן פרננדס שכבש את השני (26). אחמד סבע המתיק מעט את הגלולה המרה בפנדל בדקה ה-90, אך את אוהדי הקבוצה השער לא ניחם והם אף הגדילו לעשות ושרקו בוז לחלוץ שלהם.

אחמד סבע שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
כבש שער, אבל ספג קריאות בוז. סבע/ברני ארדוב

היכולת המאכזבת שהציגה נתניה, גרמה לאיבוד עשתונות של חלק מ-3,000 מאוהדיה שהחלו בקריאות "תתפטר" למאמן שלהם טל בנין. לבנין יש הרבה סיבות לדאגה לקראת ההמשך וזהו הפסדה החמישי העונה של הקבוצה, שיכולה כבר להסתכל לעבר התחתית, כשבמאזנה 11 נקודות בלבד אחרי עשרה מחזורים. רמת השרון מנגד, עלתה לפחות זמנית למקום החמישי בעקבות הניצחון, כשבמאזנה 15 נקודות. לנתניה מצפה משחק לא פשוט במחזור הבא, בחוץ מול בני סכנין המתאוששת. רמת השרון מצידה תארח את מכבי תל אביב ותנסה להנחיל לה הפסד שלישי ברציפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מחצית ראשונה

דקה 1: המשחק נפתח, לא לפני שאוהדי מכבי נתניה שרו עצמאית את שירת התקווה, לאור המצב הבטחוני הקשה ששורר במדינה.

דקה 11: מצב ראשון למכבי נתניה. אחמד סבע העביר כדור לירדן כהן על מפתן הרחבה. כהן בעט חלש ואיפשר לגל ניר לקלוט.

דקה 18: מכבי נתניה המשיכה לתקוף. טובארנו פינאס הוציא כדור חוץ שהגיע לראשו של אחמד סבע, שהמשיך בראש לירדן כהן. כהן מצא את עצמו לבד מול גל ניר, אך הכדור חמק החוצה.

דקה 24: גול! אדריאן פרננדס חטף כדור בחלק המגרש של נתניה, הכניס כדור עומק לרן יצחק, שנותר לבדו מול צ'נאמו וכבש. 0:1 לרמת השרון.

דקה 25: צ'נאמו השוער של מכבי נתניה נפצע מיד לאחר השער והוחלף על ידי גיא סאלם.

דקה 26: גול! גיא סאלם רק נכנס וספג שער אומלל. כדור סתמי הוגבה לרחבה של נתניה, סאלם בנגיעה הראשונה שלו השמיט את הכדור ופרננדס בעט מקרוב פנימה. 0:2 לרמת השרון.

דקה 40: יוסי שבחון הוביל התקפה יפה של מכבי נתניה, שבסיומה ירדן כהן בעט כדור מסובב ששרק ליד החיבורים וחמק החוצה.

דקה 45: עוד מצב למארחת על סף סיום המחצית. יוסי שבחון הכניס כדור עומק טוב לעידן שריקי שמצא את עצמו בתוך הרחבה, אבל בעט כדור חלש מחוץ למסגרת.

השופט שרק למחצית, כשברקע חלק מאוהדי מכבי נתניה איבדו סבלנות, וקראו למאמן טל בנין להתפטר מתפקידו, בעקבות היכולת המאכזבת של הקבוצה.

מאמן מכבי נתניה, טל בנין. ברני ארדוב
חלק מאוהדי נתניה קראו לו להתפטר. טל בנין/ברני ארדוב

מחצית שנייה

דקה 65: מתפרצת של רמת השרון כמעט הסתיימה בשער. אסי בלדוט קיבל כדור טוב והכניס כדור עומק לרן יצחק, שבעט בסיבוב לרשת החיצונית.

דקה 70: ברוך דגו המחליף הכניס כדור עומק לאדריאן פרננדס, אבל החלוץ לא הצליח לעצור את הכדור כמו שצריך ואיפשר לסאלם השוער להקדים אותו ולקלוט.

דקה 76: מצב טוב למכבי נתניה. עידן שריקי הוריד כדור לעלי חטיב, שבעט מ-20 מטרים בעט כדור חזק אבל גל ניר הדף נהדר.

דקה 77: הגנת רמת השרון הרחיקה לא טוב כדור פשוט. יוסי שבחון השתלט על הכדור, אבל בעט מ-16 מטרים החוצה.

דקה 79: כדור חופשי מסוכן נשרק למכבי נתניה מהפינה הימנית של הרחבה. עלי חטיב בעט היטב, אבל גל ניר הדף.

דקה 84: עלי חטיב פרץ ומסר לאחמד סבע, שבעט מ-20 מטרים כדור חזק שחמק לחוץ. עוד החמצה של מכבי נתניה.

דקה 90: אסי בלדוט הכניס כדור לברוך דגו, שבעט כדור שפגע בבן הרוש ושינה כיוון, אבל סאלם היה עירני והדף לקרן.

דקה 90: גול! גל ניר וסבע עלו לכדור גובה. אוראל גרינפלד ראה הכשלה של גל ניר ושרק לפנדל. אחמד סבע לקח את הפנדל ובעט פנימה. 1:2 לרמת השרון.

מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו (גיא סאלם, 25), עמית שומוביץ', עמרי בן הרוש, עידו לוי, טובארנו פינאס, דראגן צ'ראן (לירן שריקי, 63), בן בנימין, יוסי שבחון, ירדן כהן (עלי חטיב, 56), עידן שריקי, אחמד סבע.

עירוני רמת השרון: גל ניר, קובי מוסא, יניב לביא, סביטי ליפנייה, עמיר נוסבאום, עשהאל בן שבת, משה אבוטבול, אור אוסטווינד (ברוך דגו, 69), אסי בלדוט, אדריאן פרננדס (שלום אדרי, 84), רן יצחק (אפרים טאקה, 76)

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully