וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב: "היינו צריכים את הניצחון הזה"

הקשר הישראלי כבש צמד ועזר לקלאב ברוז' לעצור חמישה הפסדים רצופים: "מקווה ששמנו את התקופה הקשה מאחורינו"

ליאור רפאלוב כבש אתמול (שבת) צמד ועזר לקלאב ברוז' לשים קץ לחמישה הפסדים רצופים עם 2:6 גדול על וואסלנד בוורן של גל שיש (90 דקות), מוחמד גדיר (67) וברק בדש שלא נכלל בסגל. עבור רפאלוב, שגם בישל את השער השישי במשחק, היו אלה שערי ליגה ראשונים מאז ראשית ספטמבר וכעת מאזנו עומד על שבעה כיבושים, שער אחד יותר מהמאזן שלו בכל העונה שעברה.

"היינו צריכים את הניצחון הזה", אמר רפאלוב לאתר הרשמי של ברוז'. "ההרגשה של כולם השתפרה. התבוסה לאנדרלכט הפילה אותנו לקרשים והוכחנו לאוהדים שאנחנו עדיין מסוגלים להילחם אחד בשביל השני. זו הייתה תקופה קשה מאוד לכולנו ואני מקווה ששמנו אותה מאחורינו", המשיך הישראלי בהתייחסו לרצף ההפסדים וה-6:1 במגרשה של האלופה בשבוע שעבר.

"עם המוניטין והאיכות שלנו, אנחנו נמצאים הרבה מתחת למה שאנחנו שווים", המשיך רפאלוב. "אני מקווה שלכולם יש כוח לקחת את הקבוצה לשלב הבא. ג'ורג' לייקנס עזב והשחקנים צריכים לקחת אחריות. כולם צריכים לעבוד יותר קשה".

הניצחון על בוורן היה משחקו הראשון של הספרדי חואן קרלוס גארידו כמאמן הקבוצה. זאת, כזכור, לאחר שברוז' נפגשה והגישה הצעה למאמן מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה, שהחליט לסרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully