וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "אם נשחק טוב אי אפשר יהיה לעצור אותנו"

18.11.2012 / 9:27

שחקן מכבי ת"א מבהיר לקראת אילת: "רוצים לשחק את המשחק שלנו ולא להגיב למה שהיריבות מביאות. הזרים רגועים יחסית"

למרות המצב הביטחוני הרעוע, מחזור הכדורסל בליגת העל מתוכנן להיערך כסדרו היום (ראשון) והאלופה מכבי תל אביב המריאה כבר אמש לאילת, לקראת משחקה המסקרן שם מול הפועל המקומית ומאמנה, עודד קטש.

הצהובים, שספגו ביום חמישי הפסד ראשון ביורוליג, במשחק ביתי מול מלאגה, מנסים להתרכז רק במשחק ובסוף השבוע דאגו לפן המנטלי וערכו שיחות עם שחקני הקבוצה.

הזרים של מכבי אינם רגועים וחלק לא קטן מהשחקנים שמעו את הפיצוצים מעל גוש דן, עת יירטה כיפת ברזל את הטילים שנורו מעזה. חלק מהשחקנים אף נסעו ברכביהם בזמן שנשמעה אזעקה בתל אביב ונאלצו לצאת מהמכוניות ולתפוס מחסה.

ליאור אליהו שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
העיקר שיעבור בשלום. אליהו/קובי אליהו

"בכל פעם יש אזעקה דווקא לפני האימונים שלנו או לפני משחק", אמר ליאור אליהו, "הייתה אזעקה גם ביום שישי לפני אימון הצהריים וגם בשבת. איך מסבירים לזרים על מה שקורה? אמרנו להם כמובן שישמרו על עצמם ושיכנסו למרחב מוגן כשיש אזעקה. באופן יחסי, הם לא לחוצים מאוד, הרי בינתיים לא קרה משהו באזור. הם מודעים שאישרו את קיום המשחקים ופיקוד העורף מאשר לשחק והכל בסדר. אני מקווה שהכל ייפתר כמה שיותר מהר ".

לגבי רמת המוכנות של מכבי תל אביב הוסיף אליהו: "לקבוצות בליגה הישראלית יש לפחות שבוע להתכונן, להוציא לפועל את מה שהם מתכננים לקראת המשחק מולנו. לנו יש פחות זמן. בליגה, זה לא כמו קבוצות יורוליג שמשחקות פעמיים בשבוע. מבחינתו אנחנו רוצים לשחק את המשחק שלנו ופחות להגיב או לשנות את המשחק בהתאם למה שהיריבות מולנו רוצות לעשות. אם נשחק כדורסל טוב, אי אפשר יהיה לעצור אותנו".

"האם עשינו הכנה מיוחדת למשחקי הליגה? בשבועות האחרונים התחלנו לערוך אימונים גם בימי שישי, שפעם היו ימי החופש שלנו. הצוות המקצועי מכין אותנו יותר לקראת יום ראשון ורמת המוכנות שלנו גבוהה יותר. מול אילת? אין בעיה לטוס, רק שהכל כמובן יעבור בשקט ובבטחה".

מכבי תל אביב מגיעה לאילת

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully