וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלאט: "זה לא קל לאף אחד, אבל חובתנו לשחק"

17.11.2012 / 20:29

רגע לפני הפועל אילת (א', 20:30, 5+ לייב), התייחס מאמן מכבי ת"א לאפשרות של ביטול המחזור. מלקולם תומאס: "אין בי פחד"

עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

צפו במשחק ההפסד של מכבי תל אביב מול מלאגה ביורוליג

מכבי תל אביב ערכה היום אימון לקראת המשחק מחר (א', 20:00, 5+ לייב) מול הפועל אילת, ובהמשך הערב תטוס לעיר הדרומית. בקבוצה מקפידים לשוחח עם השחקנים בשל המצב הביטחוני, כשמאז יום חמישי נערכו לא מעט שיחות- קבוצתיות ואישיות - עם השחקנים על כל מה שקורה במדינה. מספר שחקנים זרים, דוגמאת מלקולם תומאס, דייויד לוגן וניק קיינר מדלי, אף שמעו את הפיצוצים, דבר שהעלה החרדה.

מאמן הקבוצה, דייויד בלאט סיפר הערב באימון על האווירה בקבוצה ועל ההיערכות בעקבות המצב: "דיברנו עם כל השחקנים. ניסינו להסביר וליידע על כל מה שמתרחש. זה לא זמן קל לאף אחד, בטח לא לאנשים בדרום ונכון להיום גם לא לאנשים במרכז, אך כולנו חלק מזה ואנחנו מנסים להתנהל כפי שצריך להתנהל בימים אלה. השחקנים שיתפו אותי בכל מה שעובר עליהם. באופן טבעי כל אחד מקבל את זה בצורה שונה. כל האזרחים חיים כאן במציאות שהיא לצערי לא חדשה במיוחד וגם לא קלה במיוחד, אבל אנחנו כאן ולא הולכים לשום מקום".

כשנשאל האם צריך לבטל את מחזור הכדורסל הקרוב והאם ניתן לקחת אחריות על הקהל בסיטואציה הקיימת, השיב בלאט: "כל עוד ההנחיות הן כפי שהן אנו פועלים באופן רגיל. אם ההנחיות ישתנו, נפעל אחרת. באופן אישי, אני מרגיש שאנחנו צריכים לשחק ושעלינו לתת דוגמה לאחרים שאפשר לשחק ולחיות כרגיל וללא סכנה, לא לשחקנים ולא לאוהדים ושזה אפשרי לשחק. ואם זה כך אז חובתנו לשחק".

ניק קיינר מדלי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
שמע את הפיצוץ. קיינר מדלי/קובי אליהו

מלקולם תומאס התייחס גם הוא לאירועים ואמר: "זה שונה, אף אחד לא רגיל לזה. גם אני לא. זה לא מבהיל אותי, אין בי פחד אבל זה בהחלט דבר שונה. אני לא רגיל לאזעקות, אבל אני חושב שאולי אני צריך להסתגל למצב הזה. מה אני אומר לאנשים ולחברים שלי בחו"ל? אני אומר שפצצות מתפוצצות, אני לא יודע את הכמות או את ההיסטוריה על כך, אני רק אומר שאני שומע אותן. שמעתי פצצה מתפוצצת היום. זה זעזע קצת את הבית. אבא שלי מנסה להיות הבחור הקשוח ואומר שהוא לא פוחד מכלום, אבל אפשר היה לראות שהוא קצת פוחד, אבל ניסה להיות רגוע עבורנו שהוא היה רגוע, הוא זה שדואג בבית ודואג לשמור על הכל רגוע".

תומאס המשיך ואמר: "איזה שחקן הכי פוחד? אולי דווין סמית', כי הוא ראה היום את הטיל בשמיים והוא היה צריך לצאת מהמכונית תוך כדי האזעקה. אי אפשר לשקר, זה ישב בראש שלי במהלך האימון היום, אני מנסה לשכוח את זה אבל קשה לשכוח מזה לחלוטין. עם זאת, אני יכול לשחק. אני חושב שהפצצה צריכה להיות מאוד מאוד קרוב לבית שלי בכדי שבכלל אחשוב שאני רוצה ללכת הביתה". תומאס התייחס גם להפסד מול מלאגה: "אני מאוכזב, אני יודע שאנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב".

מלקולם תומאס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מנסים שלא להתרגש מזה יותר מדי. תומאס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully