וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרינקוביץ': "רצינו לשחק כדי לתת גב וביטחון לישראל"

החלוץ הצדיק את קיום המשחק למרות האזעקות: "בסרביה היה גרוע יותר". המשחק מול קרית שמונה יתקיים בשכונת התקווה

one

בני יהודה לא התחשבה בצרות של מכבי תל אביב וניצחה אותה אמש (שבת) 0:1 בבלומפילד, במשחק שהאירוע המרכזי בו התרחש דווקא כחצי שעה לפני שריקת הפתיחה, כאשר אזעקת אמת נשמעה ביציעי בלומפילד וטילים נורו ונראו עפים מעל האצטדיון.

במשך דקות ארוכות כלל לא היה ברור אם המשחק יתקיים, אך בסופו של דבר נראה היה שמבין שתי הקבוצות, הזהובים היו אלה שהגיעו מוכנים יותר למצב ולתנאים שהתפתחו. בני יהודה הציגה אומנם יכולת פושרת לחלוטין, אך השכילה לכבוש שער מוקדם מראשו של ננאד מרינקוביץ' ולהסתגר בחלק האחורי ברוב דקות המשחק. זה היה ניצחון שני ברציפות של הקבוצה, שגם לא ספגה בשני משחקים אלה ונכון לעכשיו, התבססו השחקנים של דרור קשטן במקום הרביעי בטבלה.

מי שבלט מעל כולם ונבחר למצטיין במגרש הוא השוער הניגרי דלה איינוגבה, שאחרי שבועות לא טובים מבחינתנו, חוזר אט אט לעצמו ולכושר אותו הציג בשנים הקודמות. 'דלה הוא כיפת ברזל', שרו לו 1,000 אוהדי בני יהודה שהגיעו למשחק. לוואלה! ספורט נודע כי לפני שבוע זומן איינוגבה לשיחה עם המנכ"ל משה דמאיו, המאמן דרור קשטן ומאמן השוערים יעקב אסייג, בה הוא נדרש לספק הסברים, על הירידה העונה ביכולתו. מאז אותה שיחה הציג איינוגבה שני משחקים טובים, בשבוע שעבר נגד מכבי נתניה ואמש מול מכבי תל אביב.

משחק הבית מול עירוני קרית שמונה במחזור הקרוב ייערך ביום ראשון בשעה 20:30 במגרש בשכונת התקווה וזאת בשל השזרוע בבלומפילד.

דלה איינוגבה שוער בני יהודה. ברני ארדוב
עכשיו הכל בסדר איתו. איינוגבה/ברני ארדוב

כובש שער הנצחון ננאד מרינקוביץ', נשאל האם ניתן היה בכלל לשחק כדורגל בתנאי הלחימה והאזעקות שמסביב: "היה בהחלט קשה לשחק בסיטואציה הזו, אבל כבר חוויתי את המצב הזה במלחמה בסרביה, לפני 10 שנים כשגרתי בבלגרד, שם זה היה גרוע עוד יותר. זה לא פשוט, אבל רצינו לשחק גם כדי לתת ביטחון למדינת ישראל ולאנשים בישראל, כדי לנצח את המלחמה הזו. למרות כל המצב, חייבים להמשיך לשחק ולהמשיך בחיים. לא היתה הכנה נורמלית לקראת המשחק הזה, אתה לא יכול שלא לחשוב על המצב ועל כל מה שקורה מסביב. אבל אתה עושה סוויץ' בראש ומנסה להתרכז במשחק. אלה החיים, אין מה לעשות".

הקשר הסרבי נשאל האם נכון היה לקיים את המשחק: "אני חושב שכן. אומנם המצב היה מסוכן, אבל אם כולם הולכים כרגיל ברחוב, אז גם אנחנו יכולים לשחק".

מרינקוביץ' התייחס לניצחון השני ברציפות שהשיגה הקבוצה: "אנחנו בכושר טוב, עמדנו טוב מבחינה טקטית וסגרנו חזק את האמצע. חיכינו להם במרכז כדי לתקוף אותם בחזרה. אני מברך את מכבי תל אביב, ששיחקה משחק טוב מאוד, אבל הצלחנו לכבוש שער אחד ולנצח וזה מה שקורה בכדורגל".

על השער שכבש, אחרי תקופה בה החמיץ לא מעט הוסיף החלוץ: "היום הצלחתי לכבוש שער אחד וזה הספיק לנו. אני יודע שהיו לי המון החמצות לאחרונה, אני יכול להבטיח שאני עובד מאוד קשה באימונים ומנסה להבקיע בכל הזדמנות שאני מגיע למצב. אני בטוח שאמשיך להבקיע כמו שעשיתי הפעם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ננאד מרינקוביץ' שחקן בני יהודה (שמאל) מול דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מתרגש מהמצב הביטחוני. מרינקוביץ'/ברני ארדוב

הקפטן כפיר אדרי נשאל אף הוא על התחושות לפני המשחק, בעת שנשמעה האזעקה: "תחושה לא נעימה, רצנו ישר לטלפונים לראות שהמשפחות בסדר. צריך בעיקר להבין את הזרים, שקצת בפאניקה, כי אנחנו קצת יותר מתורגלים במצב הזה ויודעים לקראת מה אנחנו הולכים. דאגו להרגיע אותנו, בהחלט היו דקות של לחץ, הכל נרגע, שמנו את זה מאחורינו ויצאנו למשחק".

גם אדרי נשאל האם היה נכון לקיים את המשחק וענה חד משמעית: "אני חושב שכן. זו החלטה נכונה לקיים את המשחק, והכל צריך להיות רגיל. אסור לתת לצד השני הרגשה שהם מנצחים או שזה מפריע לשגרת החיים שלנו. נכון שזה לא נעים, כי בדרום הם במצב שונה לחלוטין מאיתנו וליבנו איתם, אבל אני חושב שזו החלטה נכונה לקיים את המשחק".

על הניצחון הוסיף המגן הוותיק: "היה חשוב לנו לייצר רצף של שני ניצחונות, משהו שלא עשינו מפתיחת העונה. לא היה משחק גדול שלנו, בעיקר היה משחק של לחימה ובאופן טבעי הלכנו אחורה אחרי ה-0:1 ורצינו לשמור על היתרון הזה. גם משחקים כאלה צריך לדעת לנצח ואני חושב שזה יותר מתוק ככה. הוכחנו שאנחנו יודעים גם להילחם וגם לשחק כדורגל".

בני יהודה הפתיעה עם 0:1 על מכבי תל אביב

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully