וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "לא יכול להיות שהקהל מקלל כל הזמן"

בלאגן בקבוצה אחרי ההפסד. האוהדים אמרו: "נראה כאילו שחקנים עושים דווקא". שיחה ארוכה בין ההנהלה לצוות המקצועי

one

אווירה קשה נרשמה במכבי נתניה לאחר ההפסד הביתי אמש (שבת), 2:1 לעירוני רמת השרון.

בסיום המשחק נכנסו מספר שחקנים לחדר הלבשה ובחרו לתקוף דווקא את הקהל. אחד השחקנים אמר לחבריו: "לא יכול להיות שהקהל מקלל אותנו כל הזמן. אי אפשר לשחק ככה". בקבוצה התעסקו גם בשריקות הבוז לעבר הקפטן אחמד סבע, כשזה עמד לבעוט את הפנדל בשניות הסיום. השריקות העלו פליאה בקרב רבים בקבוצה.

מלבד ההתעסקות בקהל, בנתניה דיברו על חוסר המחויבות של השחקנים ועל העובדה שעל המגרש נראה היה כי חלקם לא מתאמצים מספיק.

שחקן מכבי נתניה, אחמד סבע. ברני ארדוב
לא התחמק משריקות הבוז. סבע/ברני ארדוב

בסיום, חיכו עשרות אוהדים לקהל ולצוות המקצועי. אותם אוהדים שוחחו עם חלק מהשחקנים וביניהם שוער המשנה גיא סאלם, שספג שער אומלל מיד לאחר שנכנס במקומו של לואיג'י צ'נאמו, שנפצע: "יש כאן שחקנים שלא מתאמצים. תרים את הראש, אבל אנחנו לא יכולים להמשיך ככה. אנחנו אוהדים את הקבוצה עשרות שנים ואף פעם לא ראינו דבר כזה. נראה כאילו ששחקנים עושים דווקא", אמרו האוהדים לשוער. שחקנים אחרים זכו לגידופים.

לאחר המשחק התקיימה פגישה ארוכה בין הצוות המקצועי להנהלה, בה עסקו כל הגורמים במצב הקבוצה. בסיום הפגישה הבהירו בהנהלת נתניה למאמן טל בנין כי יש לו גיבוי ומעמדו יציב. בהנהלה אף ניסו לעודד את בנין וביקשו ממנו לנסות ולהוציא את הקבוצה לדרך חדשה.

בנתניה נשמעה ביקורת על טובראנו פינאס, שאמור לשלם את המחיר ולרדת לספסל, כאשר אורי שטרית יחזור מהפציעה. פינאס מאכזב מאוד ולטענת שחקנים מפקיר פעמים רבות את ההגנה: "איפה כל אלה שתקפו את שטרית בתחילת העונה", תהה אחד השחקנים, "איתו כמעט ולא ספגנו. מאז שהוא נפצע אנחנו סופגים בלי סוף".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אוהדי מכבי נתניה. מגד גוזני
נמאס להם מהיכולת. אוהדי מכבי נתניה/מגד גוזני

גם דראגן צ'ראן ספג ביקורות על יכולתו. בקבוצה שיבחו את השחקנים הצעירים, שנראו שפופים במיוחד בסיום. גורם בנתניה אמר: "נראה שדווקא הצעירים לוקחים הכי קשה את המצב. היו שחקנים עם דמעות בעיניים והיו שחקנים שיצאו כאילו כלום לא קרה".

בנין הודיע לשחקניו כי יש היום (ראשון), הם יזכו ליום חופשי, אולם כבר ממחר יחלו בהכנות לקראת המשחק מול בני סכנין, בו צפויים ככל הנראה מספר שינויים בהרכב. סרג' לופו יעלה ב-11 הפותחים, כשגם עומר פרץ עשוי לקבל מקום כחלק מהשינויים.

בנין אמר אמש: "אין לי בעיה ששחקנים יהיו מאחורי הגב שלי ושכל השליליות תגיע אליי. יש דברים שקורים בקבוצה ואנשים לא יודעים. אני לא מסתכל על ינואר, זה רחוק ואני לא מתעסק בזה. יש פה את השחקנים שרוצים להוציא את מכבי נתניה מהמצב הזה. לקהל מותר ויש לו את הזכות להביע את מה שהוא רוצה. הוא בטוח לא מרוצה אחרי עוד הפסד".

טל בנין מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
זוכה לגיבוי. בנין/ברני ארדוב

גם אחמד סבע דיבר על המצב: "בניגוד למשחק מול בני יהודה, דווקא הגענו למצבים הפעם, אבל לא ידענו לנצל אותם. יש פה שחקנים שמשחקים בשביל הסמל ולא בשביל עצמם. אני מאמין שנצא מהמצב, לא הסתכבנו בתחתית. המצב לא טוב, אבל אפשר לצאת מזה". על שריקות הבוז אמר החלוץ: "אני פה ארבע שנים ותמיד היה לנתניה קהל שתומך בקבוצה. אני מאמין שהקהל הזה יתמוך בנו גם בהמשך".

בנתניה יבדקו בימים הקרובים את מצבו של לואיג'י צ'נאמו, שהוחלף לאחר כאבים עזים בגב. בקבוצה מקווים שלא מדובר בפציעה קשה ושהשוער יוכל לחזור כבר במשחק מול סכנין.

מכבי נתניה הפסידה 2:1 בבית לעירוני רמת השרון

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully