וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטו וילאנובה: "זה פשטני להגיד שברצלונה היא רק מסי"

מאמנה של ברצלונה, לא אהב את העובדה שרק הכוכב הארגנטינאי זוכה ליחס בתקשורת: "מסי לא יוצר מצבים לבדו"

מה עוד אפשר להגיד על ליאונל מסי שלא נאמר? הכוכב הארגנטינאי של ברצלונה, שרק במחזור החולף שבר את שיא הכיבושים השנתי של פלה, הוסיף עוד צמד למאזן הפרטי שלו והעלה את מאזן שעריו ב-2012 ל-78, שבעה שערים פחות מגרד מולר, שמחזיק בשיא כל הזמנים. מעבר להישג של מסי, ברצלונה ממשיכה לשפר את פתיחת העונה הטובה בתולדותיה עם ניצחון 11 ב-12 מחזורי ליגה שנערכו עד כה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה, חוגג שער מול סראגוסה. רויטרס
עוד צמד בדרך לשבירת שיאו של גרד מולר. מסי/רויטרס

אז בברצלונה העסקים כרגיל. הקבוצה לא מפסיקה לנצח ומסי לא מפסיק לכבוש שערים. טיטו וילאנובה, מאמנה של ברצלונה, נשאל כמובן בסיום המשחק בעיקר על ליאונל מסי, אבל הוא לא כל כך אהב את העובדה שרק הארגנטינאי זוכה לתשומת לב: "זה לא יפתיע אם אומר שמסי הוא שחקן קריטי עבורנו, אבל מסי לא מנצח משחקים לבדו, לא יוצר מצבים לבד ולא עושה הגנה לבד. זה פשטני מדי להגיד שברצלונה היא רק מסי".

על המשחק עצמו, אמר וילאנובה: "התחלנו טוב את המשחק, אבל סראגוסה נתנה לנו פייט ואמרתי לשחקנים שלי שזו קבוצה שבאה לשחק כדורגל וצריך להמשיך לעבוד קשה. השחקנים שלנו חזרו אחרי מסעות מתישים עם הנבחרות, אבל הם היו בסדר גמור".

המאמן התייחס גם לחזרתו של הקפטן קרלס פויול, שפתח לראשונה אחרי הפציעה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה: "רציתי לתת מנוחה לאלבה להציב את פויול כמגן שמאלי, אבל אלבה אמר שהוא בסדר ולכן הצבתי את פויול כבלם והוא היה בסדר גמור. על שיתוף הפעולה עם פיקה: "זה חשוב מאוד ששניהם יחזרו לשחק בהגנה שלנו. מאסצ'ראנו שיחק כבלם תקופה ארוכה והוא עזר לנו מאוד".

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד (ימין). AP
עכשיו כולם מרוצים בריאל/AP

בריאל מדריד חגגו טיול ערב קליל עם 1:5 מוחץ על בילבאו הדועכת. סרחיו ראמוס, שכבש משחק שני ברציפות, אחרי שעשה זאת גם במדי הנבחרת באמצע השבוע (ב-1:5 של ספרד על פנמה), אמר בסיום: "הקדשתי את השער והחגיגה שאחריו למסוט אוזיל, בגלל הבישול שלו ובגלל שהייתי חייב לו. הוא עבר תקופה לא טובה, אבל עכשיו הכל בסדר, עבורו ועבור הקבוצה. אנחנו במצב טוב".

גיבור השבוע שעבר, החלוץ הצעיר אלברו מוראטה, שוב זכה למספר דקות ואמר: "כל פעם שאכנס אתן את הכל. אני מודה לקהל, שעודד אותי על המגרש. היגואין ובנזמה הם שני החלוצים הכי טובים בעולם ואני לומד מהם במשחקים ובכל אימון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully