וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנין: "יש דברים שקורים במועדון ואנשים לא יודעים"

המאמן ניסה להסביר את ההפסד 2:1 לרמה"ש: "הגענו למצבים, אין לי בעיה ששחקנים יתחבאו מאחורי, זה לא הקהל שאני מכיר"

one

משחק הבכורה באצטדיון החדש בנתניה הסתיים אומנם עם חיוכים אצל הקבוצה המקומית, שניצחה אז את הפועל תל אביב, אבל מאז החבורה של טל בנין דועכת במהרה. בשבוע שעבר הנתיינים הובסו מול בני יהודה והערב (שבת), הם הפסידו לראשונה באצטדיון החדש, 2:1 לעירוני רמת השרון.


בסיום המשחק חיכו עשרות אוהדים לשחקני נתניה ולצוות המקצועי וצעקו להם להוריד את החולצות וללכת הביתה. המאמן טל בנין התייחס למצב הבעייתי אליו נקלעה הקבוצה ואמר: "הגענו היום למצבים, אבל היו כמה בעיות בהחלטה האחרונה. לקהל יש זכות להגיד מה שהוא רוצה ובוודאי שהוא לא מרוצה מאוד הפסד. ראיתי קבוצות אחרות במצב גרוע יותר, שהקהל הלך מאחוריהן וזה הקהל של נתניה שאני מכיר. אני לא רוצה לדבר על שחקנים שלא היו היום, יש דברים שקורים בקבוצה ואנשים לא יודעים. אלו שיודעים, מעדיפים לשמור דום ושהמבין יבין. גם בתור שחקן לא פחדתי לקחת את האשמה ואין לי בעיה שהשחקנים יתחבאו מאחורי הגב שלי גם היום".

טל בנין מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
הסברים יש לו, נקודות לא ממש. בנין/ברני ארדוב

בצד המנצח כמובן הייתה שמחה גדולה. המאמן בני טבק אמר: "היה חשוב לנו לעצור את הרצף, אחרי שלושה משחקים שלא ניצחנו. לא הייתה יכולת מיוחדת שלנו, אבל לשמחתי ידענו להבקיע שני שערים ולשמור על זה. נתניה הייתה לחוצה היום ולכן הדברים לא הלכו לה".

עירוני רמת השרון הפתיעה עם 1:2 בחוץ על מכבי נתניה

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully