וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשל"צ מושלמת אחרי 30:35 בנס ציונה

בויאן בוטוליה סחף את האדומים לניצחון נוסף. הרצליה הביסה 23:39 את ארזים רמת גן, 22:28 לגני תקווה על רמת השרון

המחזור השישי בליגת ווינר שנפתח כבר שלשום בתיקו בין רחובות לקרית מוצקין (20:20), נמשך אמש בניצחונות של מכבי תל אביב בסביון (30:35) ושל מכבי ראשון לציון על אס"א תל אביב (17:33), והיום (שישי) ננעל עם שלושה משחקים נוספים. הפועל ראשון לציון שמרה על ראש חץ של שלוש קבוצות מושלמות (יחד עם מכבי ראשון לציון ומכבי תל אביב), אחרי ניצחון 30:35 על השכנה נס ציונה. בני הרצליה ניצחה בקלות 23:39 את ארזים רמת גן ואילו קרית אונו/גני תקווה גברה בקרב תחתית על רמת השרון 22:28.

בויאן בוטוליה שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד חוגג ניצחון. ברני ארדוב
ממשיך להוביל. בויאן בוטוליה/ברני ארדוב

א.כ נס ציונה – הפועל ראשון לציון 35:30

האדומים ממשיכים לשמור על מאזן מושלם, וגברו על השכנה שממשיכה לשקוע בתחתית. אחרי פתיחה שקולה, הפועל ראשון לציון ברחה ל-10:18 ונס ציונה רק צימקה מעט עד למחצית. לאחר ההפסקה התקרבו המארחים עד כדי הפרש של חמישה שערים (22:17 בדקה ה-38) ואף קיזזו לשלושה (29:26 בדקה ה-50), אלא שאז הפועל שוב ברחה בראשותו של בויאן בוטוליה, כל הדרך לניצחון.

כבשו לנס ציונה: אסף פאר 6, ברק פריד וננאד טרומבטש 5 כל אחד, אלון כשרי ועמית כהן 4 כל אחד, רועי ביטון 3, גיל כרמין 2, שחר עדני 1.

כבשו להפועל ראשון לציון: בויאן בוטוליה 12, טל הרשקוביץ' 6, עידן מימון 5, עוז חממי 4, אבישי סמולר, שי הרשקוביץ ודן מירקוס 2 כל אחד, דניס זכרוב וגידי שירי 1 כל אחד.

מכבי ארזים רמת גן – בני הרצליה 39:23

האורחת עלתה בעקבות הניצחון למקום הרביעי בטבלה, בעוד ארזים ממשיכה לאייש את המקום האחרון ללא נקודה.

כבשו לארזים: נדב רצם 7, טל שלו 6, איליה מורגולוב 4, אלון זילברמן 3, אילון שקולניק, עמית קורן וחן סונגו 1 כל אחד.

כבשו לבני הרצליה: ערן רויטר ודדי פרץ 7 כל אחד, מריו סאריץ' ומריו יליניץ' 5 כל אחד, אלעד קפון 4, בן אשכנזי 3, מילוש טיצה, עמית וייסלר 2 כל אחד, דניאל לינדגרן, אדם יצחק, ערן אברמוביץ' ותומר וייסלר 1 כל אחד.

הפועל קרית אונו/גני תקוה – א.ס רמת השרון 22:28

ניצחון גדול למארחת בקרב התחתית, ושני שלה העונה שדוחק את רמת השרון עמוק בתחתית (וללא ניצחון). קרית אונו הוליכה 6:15 במחצית. היא ידעה לשמור על הפער במרבית דקות המחצית השנייה, אבל אז רמת השרון ניסתה לחזור וצימקה לשש הפרש כשנותרו שמונה דקות לסיום, אם כי לא מעבר לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully