וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "המספרים שטביב קיבל לא השתנו בשקל אחד"

16.11.2012 / 15:43

יו"ר בית"ר ירושלים התייחס לסחבת במו"מ על רכישת המועדון. בקבוצה מעריכים ש-1,000-1,500 תושבים מהדרום יגיעו ביום א'

בית"ר ירושלים ממשיכה להתכונן למשחק נגד הפועל חיפה ביום ראשון הקרוב בטדי והיום (שישי) הוזמנו 600 תושבים נוספים מאשקלון למשחק. בבית"ר מעריכים ש-1,000-1,500 איש יגיעו מהדרום, שכידוע נמצא תחת התקפת טילים מרצועת עזה בימים האחרונים. בבירה מעריכים שבמידה שלא יירד גשם, כ-10,000 צופים יגיעו לטדי.

מאמן הקבוצה, אלי כהן, המשיך להציג בפני השחקנים קלטות מהמשחק נגד בני סכנין, מתוך רצון לראות את הקבוצה משחקת מהר יותר ומגיעה ליותר מצבים. המאמן הראה לשחקנים מספר מצבים בהם הקבוצה הניעה כדור כראוי, שאחד מהם הוביל מהם לשער של אבי ריקן, ואמר: "ככל שנעשה יותר פעולות בקצב כזה, ככה יהיה יותר קשה לשחק נגדנו".

כהן עדיין לא תרגל הרכב, אך נראה שהוא שוקל להוריד לספסל את אופיר קריאף או קובי מויאל שחוזרים מעונשי השעיה, ולצרף את דומיניק גלאבינה. אופציה נוספת היא להמשיך חן עזריאל וערן לוי ביחד בחלק הקדמי, כאשר הקרואטי יישב על הספסל.

דומיניק גלאבינה שחקן בית"ר ירושלים (אמצע). מגד גוזני
עשוי לתפוס את המקום של מויאל או קריאף. גלאבינה/מגד גוזני

יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין, התייחס היום ב"רדיו ירושלים" למו"מ עם אלי טביב ואמר: "אני לא מעורב במו"מ, אלא מקבל רסיסי מידע. ממה שאני מבין, חלק מהדברים קשורים לבעלות אפשרית של טביב מעבר לתקופת הצינון. היות ואין עדיין תשובה חד משמעית מההתאחדות, זה תלוי עדיין בכל סגירת העניינים מול הפועל תל אביב באופן פורמלי. הדבר השני מתייחס לתביעות עתידיות שלא הוצגו בפניו או שאנחנו לא יודעים מהן".

היו"ר הוסיף: "את כל מה שאנחנו יודעים הצגנו בפניו, אך תמיד ישנו חשש שייפול משהו שאנחנו לא יודעים ממנו. כמו שהמע"מ נפל, הוא חושש שייפול עוד משהו כזה. אני לא יודע אם טביב נבהל, הוא קיבל את המספרים מהיום הראשון והם לא השתנו בשקל אחד. המספרים שהוא קיבל הם אותם המספרים".

קורנפיין נשאל לאן לדעתו נושבת הרוח והשיב: "אני לא יודע לגבי דד ליין לעסקה. כולם רוצים לחתוך את זה לכאן או לכאן, זה לא טוב לאף אחד מהצדדים. טביב יקבל את ההחלטה בתקופה הקרובה להערכתי. המטרה העיקרית שלנו היא למצוא בעל בית אחר במקום ארקדי ואנחנו זקוקים לבעל בית. יש לנו כרגע גירעון עם ספונסרים של כ-2.5 מיליון ש"ח וזה יוצר בעיה.

"הרבה אנשים, כולל מהעמותה ואנשי עסקים, עובדים בנושא הזה ואנחנו עושים את כל המאמצים לנסות ולסיים פיננסית את העונה הזאת כמו שצריך. אם הקבוצה תנצח ונמשיך למלא את טדי נגד מכבי חיפה ומכבי תל אביב, נעבור את צפי ההכנסות וחלק מהגירעון יתקזז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully