וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "יש לנו אלפי אוהדים בדרום, נעשה להם טוב"

15.11.2012 / 16:33

בית"ר ירושלים תארח במשחק בראשון נגד הפועל חיפה תושבים מהדרום. מויאל וקריאף יחזרו ל-11 על חשבון גלאבינה וערן לוי

בית"ר ירושלים המשיכה היום (חמישי) להתאמן לקראת המשחק נגד הפועל חיפה ביום ראשון. המאמן אלי כהן הקרין לשחקניו את המשחק בסכנין ונראה שזה נותן לא מעט לשחקנים. "שני האימונים האחרונים היו מהטובים שהיו לנו השנה. אנחנו נכנסים לכושר טוב ומתחברים כמו שאלי רוצה לראות", אמרו שחקנים בקבוצה.

מעבר להודעה של בית"ר ירושלים על כך שהם מחזקים את תושבי הדרום, החליטו במועדון לאפשר כניסה חופשית לכל תושבי הדרום שיציגו תעודת זהות במשחק הבית נגד הפועל חיפה ביום ראשון הקרוב. אלי כהן אמר על כך: "תושבי הדרום עוברים ימים קשים וכל העם איתם. משפחות בירושלים מוכנות לארח כל מי שירצה לבוא מהדרום ולהתארח וגם להישאר למשחק. יש לבית"ר אלפי אוהדים בדרום שישמחו לצאת קצת מאווירת המלחמה וליהנות מכדורגל, וגם עבור האלפים שיישארו בבית ויראו בטלוויזיה זה יוסיף לנו מוטיבציה לעשות להם טוב".

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן. קובי אליהו
"הקהל מתחבר לבית"ר החדשה". אלי כהן/קובי אליהו

כהן הוסיף עוד: "הקהל מתחבר לבית"ר החדשה ואפשר היה לראות את זה בסכנין שלא משנה מה עבר עליהם, הגיעה כמות יפה מאוד של אוהדים שלא הפסיקה להטריף את השחקנים ולדחוף אותם. כל השבוע דיברנו על זה. ההנהלה עשתה מבצע והורידה להם את הכרטיסים למחיר, משהו שלא רואים בקבוצות הבכירות, לקראת שני המשחקים נגד מכבי והפועל חיפה ואני מאמין שיהיו לפחות עשרת אלפים איש שידחפו אותנו ביום ראשון. הקהל מרגיש שיש לו בשביל מה לבוא".

בצד המקצועי, כהן עדיין לא החל לתרגל הרכב, אך ההערכה היא כי קובי מויאל ואופיר קריאף יחזרו ל-11 על חשבונם של דומיניק גלאבינה וערן לוי, מה שיחזיר את אבי ריקן לעמדה קדמית ויגרום לכך שעמית בן שושן ישחק בחוד כאשר חן עזריאל יפתח בצד שמאל. אלי דסה חזר לאימונים מלאים וצפוי להתלבש ביום ראשון.

אלי טביב בעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
""המטרה היא שתהיה התקדמות בפגישה הבאה גם אם לא יהיה סיכום". אלי טביב/ברני ארדוב

בנוגע לעסקת אלי טביב, בתחילת השבוע הבא תיערך פגישה נוספת על מנת לנסות ולהתקדם בהעברת הקבוצה. הפערים בין הצדדים עדיין קיימים בעיקר בכל הנוגע לתביעות עתידיות שיתגלו ולא ברור כיצד ארקדי גאידמק יוכל להתחייב לשאת בהן. בסביבתו של גאידמק אמרו: "המטרה היא שתהיה התקדמות בפגישה הבאה גם אם לא יהיה סיכום. בתקשורת חושבים שמדובר ברכישת לחם וחלב וכל פגישה רוצים לשמוע על סיכום. אנחנו רוצים להתקדם כי זה טבעו של משא ומתן בעסקה רצינית ומורכבת. יש רצון טוב של שני הצדדים, טביב מאוד רוצה את בית"ר וקשה לראות אותו מוותר עליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully