וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה: המשחק של אשקלון בביתה ביום שני

16.11.2012 / 13:24

למרות שהקבוצה הדרומית לא מקיימת את אימוניה הסדירים, במנהלת נערכים גם לאפשרות לבצע החלפת ביתיות עם הרצליה

למרות המצב הבטחוני המעורער בדרום, במנהלת הליגה מנסים לעשות מאמץ שלא לבטל אף אחד ממשחקי ליגת העל. אליצור אשקלון, שהייתה אמורה לארח את בני הרצליה ביום ראשון הקרוב (19:40), התבשרה שהמשחק הוזז ליום שני והוא אמור להתקיים באשקלון. למרות שאימוני הקבוצה מתנהלים שלא באופן סדיר בגלל האזעקות והמצב המתוח שקיים בעיר, במנהלת הליגה שוקלים גם את האפשרות שתתקיים החלפת ביתיות והמשחק יתקיים בסופו של דבר בהרצליה.

גילי מוסינזון שחקן אליצור אשקלון. מגד גוזני
ישחקו למרות המצב הבטחוני? גילי מוסינזון/מגד גוזני

במנהלת הליגה הבהירו כי מדי כמה שעות מתבצעת הערכת מצב לגבי קיום המשחקים במסגרת המחזור השישי בליגת העל. ביום ראשון בצהריים תתבצע הערכת מצב נוספת לאחר התייעצות עם המשטרה וכל הגורמים הרלוונטיים, ובמידה והמצב הבטחוני לא יאפשר את קיום המשחק באשקלון, תוחלף הביתיות והמשחק יערך באולם היובל בהרצליה באותה השעה, כאשר המשחק השני בין שתי הקבוצות (במחזור ה-17) יתקיים באשקלון.

"המנהלת מודה לבני הרצליה על הנכונות להחליף ביתיות בהתראה כה קצרה. המנהלת וקבוצת בני הרצליה יזמינו למשחק, במידה ואכן ייערך בהרצליה, כ-500 ילדים מהעיר אשקלון", נמסר מהמנהלת. "המנהלת תמשיך ותעקוב אחר המתרחש בסוף השבוע ובמידה והמצב הבטחוני ידרוש זאת, תשקול שינויים נוספים במועדי המשחקים".

כמו כן, במנהלת עדכנו כי ביומיים האחרונים מנהלת הליגה עזרה לקבוצות מכבי אשדוד ואליצור אשקלון במציאת אולם חלופי לאימונים במרכז. כמו כן היא סייעה לאשקלון לשכן את שחקניה במלון במרכז הארץ. ביום ראשון יתארחו מאות ילדים מהדרום במשחקי ליגת העל השונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully