וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - בני יהודה: עוד דרבי על הפרק

16.11.2012 / 14:06

בצל המצב הביטחוני, הצהובים רוצים להתאושש מול הזהובים (שבת, 17:15, ספורט1). אוסקר שוב מתלבט, ברוך חוזר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מכבי תל אביב כבשה העונה 18 שערי ליגה - יותר מכל קבוצה אחרת. הדרבי התל אביבי במחזור האחרון היה המשחק הראשון העונה בו הצהובים לא כובשים.

* מכבי תל אביב מחזיקה במאזן בית מושלם העונה: ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים. מאזן השערים במשחקים הללו: 3:11.

* המאזן בשלושת משחקי הליגה בין הקבוצות בעונה שעברה: שני ניצחונות לבני יהודה ותיקו אחד.

* אלירן עטר המורחק שלא ישחק, החמיץ גם בעונה שעברה את המשחק נגד בני יהודה בסיבוב השני, בשל צבירת כרטיסים צהובים.

* גם בהיעדרו של עטר, בסגל של מכבי תל אביב יהיו ארבעה שחקנים (אניימה, ראדי, גורי ואבו זייד) ששיחקו בבני יהודה בעבר.

* שתי הקבוצות נפגשו בתחילת העונה במסגרת גביע הטוטו וסיימו בתיקו 2:2 (מרינקוביץ' וגלבאן כבשו לזהובים, עטר וגונסאלו לצהובים). בני יהודה ניצחה שניים (3-4, 0-1) מתוך שלושת המשחקים בין הקבוצות בעונה שעברה, משחק נוסף הסתיים בתיקו 0:0

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב (ימין) עם ג'ורדי קרויף מנהל ספורטיבי של מכבי תל אביב. מגד גוזני
לא נבהלים. אוסקר גרסיה עם ג'ורדי קרויף/מגד גוזני

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב

במכבי תל אביב משתדלים להמשיך בצורה סדירה את ההכנות לקראת המשחק מחר (שבת, 17:15, ספורט1 וספורט1 HD) נגד בני יהודה בבלומפילד. כל עוד לא התקבלה הודעה מההתאחדות לכדורגל על ביטול מחזור המשחקים, ימשיכו במועדון בהכנות לקראת המשחק, אלא שהקבוצה נאלצה לבטל את אימון אחר הצהריים שתוכנן להיום, עקב העובדה שנשמעה אזעקה נוספת באיזור גוש דן.

ראשי הקבוצה ביצעו סבב שיחות עם השחקנים הזרים והצוות המקצועי, כאשר נכון לעכשיו אף אחד לא ביקש לעזוב את ישראל. חלק מהזרים נבהלו מאוד מהאזעקה השנייה הבוקר בתל אביב והביעו פליאה על כך שהמחזור לא נדחה. אנשי הקבוצה נמצאים איתם בקשר רציף בכל השעות האחרונות ומנסים להרגיעם

בחלק המקצועי יחסר מחר המאמן אוסקר גרסיה את הבלם קרלוס גרסיה והחלוץ אלירן עטר המורחקים, כאשר סטיב גורי או שרן ייני יפתחו בעמדת הבלם במקומו של גרסיה שיחסר. יואב זיו עשוי לשוב להרכב לעמדת המגן השמאלי, כאשר שרן ייני שפתח בעמדה זו בדרבי, עשוי להיות מוסט לקישור האחורי, במקומו של חסן אבו זייד. דור מיכה ורוברטו קולאוטי שלא פתחו בהפסד בדרבי עשויים לפתוח מחר נגד בני יהודה, כאשר עדין לא ברור אם המאמן אוסקר ימשיך במערך של שלושה קשרים אחוריים או שיעדיף הפעם לתגבר את החלק הקדמי.

בני יהודה

עוד בטרם החל אימון הבוקר של הקבוצה, עסקו הבוקר השחקנים בעיקר באזעקה שנשמעה אמש בתל אביב, כאשר הם משתפים איש את רעהו בחוויות מהרגעים המפחידים. בחלק המקצועי, צפוי המאמן דרור קשטן לתת אשראי נוסף, להרכב שפתח בשבוע שעבר בניצחון הנאה 0:3 נגד מכבי נתניה ומשמעות הדבר היא שהקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן שוב ייפתח את המשחק על הספסל ואמיר עגייב הצעיר יפתח בהרכב. קשטן ימשיך במערך של שלושה בלמים, כאשר גל כהן, אביב חדד וסארי פלאח ישתפו פעולה במרכז ההגנה.

המגן איציק עזוז עדיין פצוע בכף רגלו ולא יהיה בסגל למשחק, כאשר המגן ליאור ברגיג ימשיך למלא את משבצת המגן הימני. החלוץ אור ברוך עדיין לא החלים לחלוטין מהפציעה בשריר הירך האחורי, אולם לראשונה מזה מספר שבועות ייכלל בסגל ויפתח על הספסל. לפחות לפני המשחק מסתמן שהסגל של קשטן יכלול הרבה מאוד כלים התקפיים, כאשר בנוסף לגלבאן וברוך יפתח גם החלוץ אדם הרפקה על הספסל.

בתדרוך הטקטי לא הייתה התייחסות ליריבה שמגיעה אחרי הפסד בדרבי ושבוע סוער מלא באירועים. המאמן קשטן ביקש משחקניו להביא את אותה מחויבות ומוטיבציה שהייתה נגד נתניה בשבוע שעבר, בכדי לייצר המשכיות ולצבור ניצחון שני ברציפות, כאשר הוא שם דגש נוסף על ניצול מצבי הבקעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דלה איינוגבה שוער בני יהודה. ברני ארדוב
משהו לא טוב עובר עליו מתחילת העונה. דלה איינוגבה/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב - איתן טיבי

הבלם התחיל מצוין את העונה, אבל נראה שיש ירידה חדה בכושרו במשחקים האחרונים במכבי תל אביב ובנבחרת. אחרי שכבש שער עצמי מול הפועל רמת גן ואיבד כדור קריטי שהפך למתפרצת של עומר דמארי ואדום לקרלוס גרסיה בדרבי, טיבי ינסה להשכיח את ההופעות האחרונות ולהתעלות במשחק אליו הוא מגיע כבלם הטבעי היחיד של הצהובים.

בני יהודה - דלה איינוגבה

משהו לא טוב עובר על איינוגבה מתחילת העונה. בקבוצה אומרים שייתכן והדבר קשור לכך שהוא נופה מסגל נבחרת ניגריה וזה השפיע בצורה לא טובה על כושרו. במשחק האחרון נגד נתניה, גילה איינוגבה ניצוצות מהיכולת שאיפיינה אותו בשלוש העונות האחרונות בבני יהודה. השוער הניגרי יפגוש מולו את מכבי תל אביב, עם ההתקפה הפוריה בליגה (18 כיבושים) ויצטרך להיות במיטבו כדי שהזהובים יסיימו את המשחק עם נקודות

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הגיע הזמן להתעלות. איתן טיבי/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: וינסנט אניימה, שרן ייני, איתן טיבי, סטיב גורי, יואב זיו, מהראן ראדי, גל אלברמן, מונס דאבור (רפי דהן, חסן אבו זייד), דור מיכה, גונסאלו גרסיה, רוברטו קולאוטי (רוברט ארנשו).

בני יהודה: דלה איינוגבה, ליאור ברגיג, אביב חדד, גל כהן, סארי פלאח, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, עוז ראלי, שלו מנשה, אמיר עגייב, ננאד מרינקוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully