וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: הפסדים ליונייטד וצ'לסי, מנ'צסטר סיטי בפסגה

מערכת וואלה! ספורט

17.11.2012 / 21:22

הבלוז נכנעו 2:1 לווסט ברום, השדים האדומים 1:0 בנוריץ'. סיטי הביסה 0:5 את אסטון וילה, ארסנל מחצה 2:5 את טוטנהאם

ספורט 2

צפו ב-2:5 הגדול של ארסנל על טוטנהאם

שבת עמוסה בכל טוב עומדת לעבור על הפרמיירליג, כשהמחזור ה-12 יצא לדרך בהשתתפות כל הקבוצות שמתמודדות על האליפות. ארסנל וטוטנהאם הוציאו את המחזור לדרך בדרבי החם של צפון לונדון שהבטיח הרבה וגם קיים: התותחנים הביסו את התרנגולים 2:5, ועלו למקום השישי בטבלה. ההפתעה של המחזור הגיעה מכיוונה של ווסט ברומיץ', שהדהימה בביתה 1:2 את צ'לסי המאכזבת. במקביל, עלתה מנצ'סטר סיטי לפסגת הטבלה, לפחות באופן זמני, כאשר מחצה בביתה 0:5 את אסטון וילה המסכנה. מנצ'סטר יונייטד הפסידה 1:0 בנוריץ' ואיבדה את המקום הראשון. איתי שכטר פתח בהרכב סוונסי, שיחק 65 דקות וסייע לקבוצתו להפתיע את ניוקאסל 1:2.

שחקני ארסנל חוגגים. Sang Tan, AP
איזה משחק גדול שלהם. שחקני ארסנל חוגגים/AP, Sang Tan

ארסנל - טוטנהאם 2:5

כמו בכל המשחקים האחרונים ביניהן, גם הפעם הדרבי הצפון לונדוני הוליד מבול של שערים, אירועים ודרמות. הפעם ארסנל ידעה לחזור מפיגור, בעיקר הודות לאקס עמנואל אדבאיור, קטעה את המומנטום הרע, חלפה על פני טוטנהאם בטבלה ועלתה לפחות באופן זמני למקום השישי בטבלה. התרנגולים, מנגד, רושמים הפסד ליגה שלישי ברציפות ובשבוע הבא יש להם דרבי לונדוני נוסף - הפעם מול ווסטהאם.

טוטנהאם פתחה מצוין, ובדקה העשירית קיבל ג'רמיין דפו כדור ארוך מיאן ורטונחן, פרץ קדימה ומול וויצ'ק שצ'סני בעט כדור חזק ושטוח. השוער הפולני הדף לא טוב, ואת הריבאונד דחק עמנואל אדבאיור פנימה כדי לקבוע 0:1 לאורחת. זהו היה שער הליגה הראשון העונה של החלוץ הטוגולזי, ובתוך כך השמיני שלו במשחקי הדרבי בין הקבוצות. אלא שההמשך היה הרבה יותר עגום: שמונה דקות חלפו, ואדבאיור ביצע עבירה גסה על סנטי קאסורלה שזיכתה אותו בכרטיס אדום ישיר. המארחת ניצלה זאת כדי לצאת קדימה, ובדקה ה-24 תיאו וולקוט, שהיה בספק למשחק, פרץ באגף ימין, הגביהה לרחבה ומצא את ראשו של פר מרטאסקר, שנגח מצוין והכניע את הוגו לוריס כדי לקבוע 1:1.

בדקה ה-31 הגביה ג'ק ווילשייר כדור הישר אל ראשו של אוליבייה ז'ירו שנגח חזק, אך לוריס הציל מהחיבורים. דקה חלפה, וקאסורלה ניסה את מזלו עם טיל מ-25 מטרים שחלף סנטימטרים מעל המשקוף. המהפך הושלם בדקה ה-42, כששיתוף פעולה בין מיקל ארטטה ולוקאס פודולסקי אפשר לגרמני להיכנס לרחבה, ולבעוט כדור חלש שליטף את גאלאס, הטעה במעט את לוריס ונכנס. ארסנל לא עצרה, ודקה בתוך תוספת הזמן של המחצית פרץ קאסורלה נהדר באגף שמאל ושלח כדור רוחב לרחבה, אותו המשיך בנגיעה ז'ירו פנימה כדי להוריד את התותחנים לחדרי ההלבשה עם 1:3 גדול.

בדקה ה-60 הגיע השער היפה במשחק, כשוולקוט השתלט נהדר על כדור במרכז המגרש, שלח לפודולסקי שפרץ משמאל והעביר כדור רוחב לקאסורלה הנהדר, שחגג שער רביעי העונה וקבע 1:4. טוטנהאם לא הרימה ידיים, ו-11 דקות לאחר מכן הצליחה לצמק ל-4:2, כשגארת' בייל פרץ היטב ובעט כדור שטוח מ-20 מטרים שננעץ בפינה של שצ'סני. בדקה ה-90 חתם וולקוט את תוצאת המשחק, כדי לקבוע 2:5 נהדר לארסנל לעיניו של האוהד המסור תיירי הנרי ביציע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
כריסטופר לי שחקן נוריץ' סיטי חוגג שער. GettyImages
לזה לא ציפו ביונייטד. פילקינגטון חוגג את שער הניצחון/GettyImages

נוריץ' - מנצ'סטר יונייטד 0:1

סנסציה. השדים האדומים חיו בשבועות האחרונים ממהפך למהפך, אבל בסופו של דבר המזל שלהם אזל ובמקומו הגיע הפסד שלישי העונה וראשון אחרי חמישה ניצחונות רצופים מול הקנריות, שהשאיר את הפסגה ליריבה השנואה והאלופה מנצ'סטר סיטי.

שער בודד של אנתוני פילקינגטון, בנגיחה מצוינת אחרי הגבהה של חאבייר גארידו בדקה ה-60, הספיק כדי להכניע את השדים האדומים, שהיו מאוד מבולבלים ומיעטו להגיע למצבים אמיתיים. דווקא המארחים היו קרובים יותר לשני, אבל בוודאי יסתפקו בניצחון היוקרתי על יונייטד, הראשון שלהם מול הקבוצה של פרגוסון מאז 2005.

ווסט ברומיץ' - צ'לסי 1:2

שתי נקודות מתשע האחרונות הורידו את צ'לסי מפסגת הפרמיירליג עד למקום השלישי, מרחק שלוש נקודות מהמקום הראשון, והערב המשיכו הבלוז את התקופה הרעה שלהם. את המשחק היום המארחת השיגה 15 נקודות מ-18 אפשריות במגרשה הביתי, והמאזן הנפלא נמשך. בדקה העשירית הדהים שיין לונג את הבלוז, כשנגח נהדר הגבהה של ג'יימס מוריסון כדי להכניע את פטר צ'ך ולקבוע 0:1. אדן הזאר הצליח להשוות בדקה ה-39 עם נגיחה מזווית קשה, אלא שפיטר אודמווינגי המשיך הגבהה של שיין לונג בדקה ה-50 כדי לקבוע את תוצאת המשחק. ניצחון של מנצ'סטר יונייטד בהמשך הערב יכול לסייע לה לפתוח פער של שש נקודות מצ'לסי, ואת מי הבלוז מארחים בשבוע הבא? את מנצ'סטר סיטי, לקרב ענק.

שחקן ווסט ברומיץ' אלביון שיין לונג מבקיע מול צ'לסי. רויטרס
ביתם הוא מבצרם. שיןן לונג מכניע את צ'לסי/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - אסטון וילה 0:5

האלופה מתאוששת, ובגדול. אחרי 43 דקות בינוניות פרץ דויד סילבה את הסכר וחגג שער ליגה ראשון מאז אפריל, ומאותו רגע סיטי לא הביטה לאחור. סרחיו אגוארו קבע 0:2 מהנקודה הלבנה בדקה ה-54, חברו לנבחרת ארגנטינה קרלוס טבס התכבד בפנדל נוסף בדקה ה-65, "קון" השלים צמד בדקה ה-67, וטבס חגג גם הוא שער שני במשחק בדקה ה-74, כשנותר לבדו מול שער ריק אחרי כדור רוחב של סמיר נאסרי. מריו באלוטלי נותר מחוץ לסגל זה שבוע שני ברציפות, אך כשצמד הארגנטינאים נמצאים בכושר כזה, קשה לבוא לרוברטו מאנצ'יני בתלונות. סיטי ממשיכה את רצף משחקי הבית המטורף שלה - 35 משחקים ללא הפסד בליגה. וילה, מנגד, ממשיכה בצניחה.

ליברפול - וויגאן 0:3

אחרי ה-1:1 המחמיא בסטמפורד ברידג' במחזור הקודם הרדז ממשיכים להתאושש וסוף סוף קוטעים רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות. לואיס סוארס המשיך את פתיחת העונה הפנטסטית, כשהעלה את המארחת ל-0:1 בדקה ה-47, אחרי שהמשיך כדור רוחב של ראחים סטרלינג הצעיר. בדקה ה-59 השלים האורגוואי צמד מצוין, הפעם כשהמשיך כדור עומק נפלא של חוסה אנריקה כדי לסיים כמו שצריך מול עלי אל חבסי. בדקה ה-66 קבע אנריקה את תוצאת המשחק, כשהגיע ראשון לריבאונד מבעיטה של סוארס, ודחק מקרוב פנימה.

סוונסי - ניוקאסל 1:2

לאחר שנכנס בשבוע שעבר בדקה ה-65, הוחלף הפעם איתי שכטר אחרי 65 דקות לא רעות בכלל, במהלכן סייע לקבוצתו לרשום ניצחון ביתי מרשים. חלוץ נבחרת ישראל הגיע למספר הזדמנויות אותן החמיץ, אולם טעות של טים קרול בדקה ה-58 אפשרה לפאבלו הרננדס להגביה כדור לרחבה, אותו נגח מיצ'ו, מי אם לא הוא, כדי 0:1. האורחת לחצה בחיפושה אחר שוויון, אלא שג'ונתן דה גוזמן העניש אותם בדקה ה-86 על החמצותיהם. דמבה בה רק הצליח לצמק בתוספת הזמן, והמגפייז רושמים משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון.

שחקן מנצ'סטר סיטי קרלוס טבס חוגג. AP
מי צריך את באלוטלי? טבס/AP

משחקים נוספים:

רדינג - אברטון 1:2
לרדינג: אדם לה פונדרה (51, 79, בפנדל), לאברטון: סטיבן נייסמית' (10)

ק.פ.ר - סאות'המפטון 3:1
ל-ק.פ.ר: דייויד הוילט (49), לסאות'המפטון: ריקי למברט (23), ג'ייסון פונצ'ון (45), אנטון פרדיננד (עצמי, 83)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully