וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווצ'יניץ': "אנחנו לא יכולים שלא לעמוד על המשמר השבוע"

יובנטוס נערכת למשחק קריטי נגד לאציו (ש', 19:00, 5, 5HD) לפני העימות עם צ'לסי. נאפולי תפגוש את מילאן (21:45, ספ' 1)

המחזור ה-13 באיטליה ייצא מחר (שבת) לדרך עם שני משחקים מסקרן במיוחד. מוליכת הטבלה יובנטוס תנסה להמשיך את הרצף החדש שהיא פתחה בשבוע שעבר מול פסקארה ובכל מקרה תישאר בפסגה גם אם לא תנצח את לאציו (19:00), שמצידה רוצה לטפס לרביעייה הראשונה. מילאן שמתאוששת חלקית ממשבר תחילת העונה תתארח אצל נאפולי, שעדין מפנטזת על המקום השני (21:45).

מירקו ווצ'יניץ' שחקן יובנטוס. רויטרס
שבוע קריטי לפניהם. מירקו ווצ'יניץ'/רויטרס

יובנטוס - לאציו (19:00, ספורט 5, 5HD)

רגע לפני שהיא פוגשת את צ'לסי למשחק החשוב באמצע השבוע בליגת האלופות, יובה יודעת שיש לה הזדמנות להגדיל את הפער לעומת שאר יריבותיה בצמרת, והיא עשויה להלחיץ את הליגה עם יתרון של שבע נקודות. בשבוע שעבר נראה היה שהגברת הזקנה התאוששה מההפסד לאינטר אחרי שהיא פירקה את פסקארה 1:6 ושבה למסלול הניצחונות.

"אנחנו לא יכולים שלא לעמוד על המשמר השבוע", אמר מירקו ווצ'יניץ'. "יש לנו שלושה משחקים שיכולים לקבוע את הייעוד שלנו השנה, במאבק על הסקודטו ובליגת האלופות. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לעשות טעויות, במיוחד לא נגד צ'לסי".

לאציו מגיעה למשחק אחרי הניצחון הדרמטי שלה על רומא 2:3, שסיים רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון. הקבוצה שמדורגת במקום החמישי לא ניצחה את יובה מאז אפריל 2009, כשמאז הגברת הזקנה ניצחה בשישה משחקים מתוך שבעה. מירוסלב שלוזה, שהבקיע שבעה שערים מ-11 משחקים, היה חולה והחמיץ את המשחק של גרמניה נגד הולנד, אבל הוא אמור לפתוח.

פאולו קנבארו שחקן נאפולי מול ג'יבריל סיסה שחקן לאציו. Salvatore Laporta, AP
לא רוצים לעשות הנחות ליובה. פאולו קנבארו/AP, Salvatore Laporta

נאפולי - מילאן (21:45, 5+ לייב)

הקבוצה של וולטר מצארי הצליחה להתאושש בשבוע האחרון מההפסד לאטלנטה והתיקו מול טורינו אחרי שהביסה 2:4 את גנואה וחזרה למאבקי הצמרת באיטליה. נאפולי תנסה לשמור על קשר עין עם יובה, שרחוקה ממנה חמש נקודות, ולשם כך היא חייבת לנצח את הרוסונרי בבית. "אנחנו לא הולכים רק להישאר במקום השלישי", מבטיח פאולו קנבארו. "אנחנו עושים עבודה טובה, אבל אנחנו צריכים לעשות יותר. ליובה יש עוד משחקים קשים לפניה ואנחנו צריכים להיות מוכנים לקחת יתרון אם הם יטעו".

הרוסונרי ממשיכים לגמגם ורחוקים מאוד מהחלק העליון בטבלה, כשגם ההפסד 3:1 לפיורנטינה בשבוע שעבר לא תרם להשבת הביטחון בקבוצה של מסימיליאנו אלגרי, שממשיך להתנדנד. אגב, מילאן לא ניצחה בעונה שעברה את נאפולי בשני המפגשים בין שתי הקבוצות, כאשר הראשון הסתיים ב-1:3 לנאפולי והשני ב-0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully