וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אפס איסטנבול ניצחה 71:77 את מילאנו

וויאצ'יץ' כיכב עם 29 נקודות וסידר לפארמר ניצחון מול החברים לנגפורד והנדריקס. 72:89 לאולימפיאקוס על קאחה לבוראל

בזמן שמרבית המשחקים ביורוליג התקיימו אמש (חמישי), כולל ההפסד הראשון של מכבי תל אביב העונה במפעל, 64:62 בבית למלאגה, שני מפגשים בבית ג' המתינו לשישי בערב. בראשון סיפק סשה וויאציץ' הצגת יחיד נפלאה, כשקלע 29 נקודות והוביל את אפס איסטנבול לניצחון 71:77 על מילאנו באבדי איפקצ'י. אלופת אירופה אולימפיאקוס צמודה לאפס, אחרי ניצחון 72:89 בחוץ על קאחה לבוראל המאכזבת.

קית' לנגפורד שחקן מילאנו (משמאל) מול סשה וויאציץ' שחקן אפס איסטנבול. Salih Zeki Sayar, GettyImages
לא יכול היה מול הכוכב של אפס. קית' לנדפורד במאבק עם סשה וויאצ'יץ'/GettyImages, Salih Zeki Sayar

אפס איסטנבול - מילאנו 71:77

הטורקים לא נתנו להפסד מול ז'לגיריס בשבוע שעבר לדכא את רוחם, ולעיני הקהל הביתי הנלהב הנחילו למילאנו הפסד רביעי ברציפות. למרות יום חלש של ג'ורדן פארמר, שהסתפק הפעם ב-5 נקודות ו-5 אסיסטים מול החברים לשעבר קית' לנגפורד וריצ'רד הנדריקס, ולמרות רבע שני זוועתי בו נעצרה על שבע נקודות (פיגרה 36:27 בהפסקה), אפס חזרה לעניינים במחצית השנייה ודהרה לניצחון בזכות משחק נפלא של סשה וויאצ'יץ', שהפציץ 29 נקודות, כולל 6 מ-8 לשלוש, ונעזר ב-10 ו-12 ריבאונדים של קרם גונלום. מילאנו, כאמור, דווקא פתחה טוב את המשחק, אבל סבלה מאחוזים איומים מחוץ לקשת (5 מ-23) ונחלשה לאחר ההפסקה. הנדריקס קלע את כל 8 הנקודות שלו ברבע הראשון ולא תרם מאז, בעוד לנגפורד הוביל את רשימת קלעי האיטלקים עם 15.

קאחה לבוראל - אולימפיאקוס 89:72

אלופת היורוליג השלימה דאבל עונתי על קאחה לבוראל והותירה את הבאסקים המאכזבים, שהובכו בשבוע שעבר בידי צדביטה זאגרב החלשה, ללא ניצחון ביתי העונה ועם סיכויים קלושים להגיע לטופ 16. קאחה עוד הייתה בעניינים במחצית הראשונה, בעיקר בזכות תומא הורטל הצרפתי שקלע את כל 11 הנקודות שלו עד ההפסקה והוריד את קבוצתו בפיגור של 47:40 לחדר ההלבשה. אלא שהרבע השלישי היה כולו של אולימפיאקוס, שברחה ל-51:69 הודות ליכולת ריכוז נהדרת של ואסיליס ספאנוליס, שליטה מוחלטת מתחת לסלים (27:43 בכדורים חוזרים) ונקודות של קייל היינס. הרבע הרביעי היה כבר לפרוטוקול בלבד, ובסיומו סגרו היוונים על 17 נקודות יתרון. היינס הוביל את האורחים עם 18 נקודות, ספאנוליס תרם 14 וחילק 8 אסיסטים וקוסטאס פפאניקולאו הוסיף 13. בראד אולסן הוביל את קאחה עם 13 נקודות.

קייל היינס שחקן אולימפיאקוס מול מאצ'יי לאמפה שחקן קאחה לבוראל. Rafa Rivas, GettyImages
ניצחון מרשים לאלופת אירופה. קייל היינס מול מאצ'יי לאמפה/GettyImages, Rafa Rivas

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully