וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיג'י צ'נאמו: "ההנהלה והשחקנים נותנים לנו ביטחון"

שוער מכבי נתניה התייחס להסלמה במצב הביטחוני. לקראת המשחק מול רמת השרון אמר: "אנחנו צריכים להיות יציבים יותר"

one

מכבי נתניה ממשיכה בהכנות למשחק מול רמת השרון, כשבצוות המקצועי עדיין מתלבטים לגבי ההרכב. בכל מקרה, קובי דג'אני לא יפתח, ועומר צלישר או דראגן צ'ראן יפתחו במקומו. השוער לואיג'י צ'נאמו נעדר מהאימון בשל כאבים אך יהיה כשיר לשבת. "אני צריך לשמור על הגב אבל אני מאמין שאהיה כשיר", אמר צ'נאמו. "קיווינו שנרשום התחלה חדשה מול הפועל תל אביב, ועשינו זאת. רצינו לרשום תצוגה טובה נגד בני יהודה, אבל לא עשינו זאת. אנחנו צריכים יציבות ולהיות סבלניים יותר בהתקפה. אנחנו טובים יותר מכמות הנקודות שיש לנו".

השוער התייחס גם למצב הביטחוני: "זה מוזר לי, אבל ההנהלה והשחקנים נותנים לנו תחושת ביטחון". גם המאמן טל בנין התייחס למצב: "ההחלטה אם לבטל את המחזור או לא, לא צריכה להיות של אנשים כמונו אלא של אנשים שמבינים באירועים כאלה".

על מצב הקבוצה אמר בנין: "לפעמים גם נקודות לא מחפות על חוסר מוטיבציה. קשה לי להשלים שקבוצה שלי מגיעה למצב כזה. אני מבטיח לאוהדים שנעשה הכל על מנת להגיע למצב שמריעים לנו גם אחרי הפסדים, כי הם יראו שהשחקנים רצים ועובדים קשה עבורם. לא החלטנו על ההרכב עדיין, ומי שאמר אחרת אמר זאת לפי דעתו".

סרג' לופו התאמן חלקית בגלל כאבים בשריר הירך האחורי אך הוא צפוי להיות כשיר למשחק. עמרי בן הרוש חתם באופן רשמי על חוזה לשלוש השנים הבאות.

במהלך האימון עודכן הצוות המקצועי כי יש אזעקות בתל אביב. לאחר ההודעה עצר בנין את האימון לכמה דקות ואמר לשחקנים כי הם יכולים להתקשר ולבדוק שהכל בסדר בבתיהם. "יש פה הרבה שחקנים מהמרכז" אמר אחד השחקנים " כולם נלחצו מההודעה ושמחו להפסקה שבנין נתן. אחאי קכולם נרגעו המשכנו והאמת שהיה אימון בקצב מצויין"

לואיג'י צ'נאמו שוער מכבי נתניה. מגד גוזני
"קיווינו שנרשום התחלה חדשה מול הפועל תל אביב, ועשינו זאת. רצינו לרשום תצוגה טובה נגד בני יהודה, אבל לא עשינו זאת". לואיג'י צ'נאמו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully