וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רק 1:1 לבאיירן, שאלה הפסידה ללברקוזן

תיקו ראשון העונה לבווארים, בדרבי ומול 10 שחקנים. לברקוזן ניצחה את שאלקה 0:2, דורטמונד טיילה מול גרויטר פירת' עם 1:3

המחזור ה-12 בבונדסליגה נפתח היום (שבת) עם שישה משחקים, כשביניהם הפתעה אחת די גדולה שפותחת את מאבקי הצמרת. באיירן מינכן סיימה ב-1:1 מאכזב מול נירנברג, בעוד הדאבליסטית דורטמונד ניצחה בקלות 1:3 את גרויטר פירת. גם פרנקפורט עשתה את שלה עם 2:4 ביתי מול אוגסבורג. המבורג ניצחה 0:1 את מיינץ. שטוטגרט ניצחה 1:2 את מנשנגלדבאך.

דויד אלאבה שחקן באיירן מינכן. AP
חגג מוקדם מדי. ואלאבה/AP

נירנברג - באיירן מינכן 1:1

מוליכת הטבלה סיימה בפעם הראשונה העונה בתיקו, עם 1:1 מאכזב מאוד בדרבי מול נירנברג. הקבוצה של יופ היינקס, שעלה בהרכב חסר מאוד ללא שישה שחקנים, עלתה ליתרון מוקדם אבל שמטה שתי נקודות והיא עכשיו במקום הראשון עם 31 נקודות אחרי 12 מחזורים.

באיירן עלתה ליתרון כבר בדקה השלישית בבעיטה של מריו מנדז'וקיץ' מטווח קצר אחרי בישול של טוני קרוס. גם שער השוויון הגיע כמה דקות אחרי שריקת הפתיחה. הפעם זה היה בפתיחת המחצית השנייה. מרקוס פוילנר, שעלה מהנוער של באיירן, היה זה שאיזן כבר בדקה ה-46 וקבע 1:1 מפתיע במיוחד. בעקבות השוויון ביצע יופ היינקס שני שינויים די מהירים, כשהכניס את חאבי מרטינס ופיליפ לאהם במקום אנטולי טימושצ'וק ורפיניה. טימו גבהארט הורחק בדקה ה-77.

רוברט לבנדובסקי שחקן דורטמונד (שמאל) חוגג עם איבן פרישיץ'. רויטרס
עוד לא אמרו את המילה האחרונה בקרב האליפות? לבנדובסקי/רויטרס

דורטמונד - גרויטר פירת 1:3

אמנם איבן פרישיץ' העביר ביקורת על יורגן קלופ ואפילו נקנס ב-15 אלף יורו על ידי הקבוצה, אבל זה לא מנע ממנו להעלות אותו בהרכב. לעומתו, מרקו רויס סופסל באופן מפתיע, אולי על מנת לקבל מנוחה לקראת משחק ליגת האלופות מול אייאקס באמצע השבוע. בכל זאת, דורטמונד ניצחה בקלות 1:3 את גרויטר פירת וצימקה בינתיים את היתרון לתשע נקודות מבאיירן מינכן.

הדאבליסטית עלתה ליתרון בדקה השלישית כשבישול של מריו גצה מצא את רוברט לבנדובסקי, שבעט פנימה את ה-0:1. השוויון המפתיע הגיע כבר בדקה החמישית כשבישול של רוברט צילנר מצא את זולטאן שטיבר שבעט פנימה את ה-1:1. הצהובים-שחורים הצליחו לכבוש את השני בדקה ה-15 כשלבנדובסקי בעט פנימה את הפנדל לאחר שקובה בלאשצ'יקובסקי הוכשל ברחבה על ידי ברנד נרינג וזה 1:2. השלישי של המארחת הגיע בדקה ה-42 כשקובה בישל למריו גצה, שבעט פנימה את ה-1:3.

אנדרה שרלה שחקן לברקוזן (אמצע) חוגג עם סימון רולפס, לארס בנדר. GettyImages
התאוששו בבית. לברקוזן חוגגת/GettyImages

לברקוזן - שאלקה 0:2

הקבוצה של הוב סטיבנס שמחה לשמוע על איבוד הנקודות של באיירן מינכן בפסגה, אבל במקום לנצל את זה ולצמק מעט את הפער, היא נחלה את הפסדה השני ברציפות בחוץ. רגע לפני המחצית הראשונה הגיעה לסיומה, העלה אנדרה שרלה את המארחים ליתרון. שאלקה לא הצליחה למצוא את עצמה במשחק, ובדקה ה-62 היא שילמה על כך, כששטפן קיסלינג הכפיל את היתרון.

קיריאקוס פפאדופולוס קיבל את הכרטיס הצהוב השני שלו בדקה ה-82 והותיר את שאלקה בעשרה שחקנים, ומהבור הזה היא כבר ממש לא הצליחה לצאת. לברקוזן מתאוששת מההפסד במחזור האחרון לוולפסבורג והיא מתקרבת אל הצמרת לאחר הניצחון המרשים.

משחקים נוספים:

המבורג - מיינץ 0:1
להמבורג: יונג מין סון (63)

פרנקפורט - אוגסבורג 2:4
לפרנקפורט: סשה מלדרס (עצמי, 8), שטפן אייגנר (33), אלכס מאייר (52 ו-75 בפנדל)

האנובר - פרייבורג 2:1
לפרייבורג: יונתן שמיד (12), יאן רוזנטל (55), להאנובר: מוחמד עבדלואי (פנדל, 33)

מנשנגלדבאך - שטוטגרט 2:1
לשטוטגרט: מרטין הרניק (8) וראול ברוורס (עצמי, 72), להאנובר: מרטין שטרנצל (7)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully