וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצץ המו"מ בין הפועל ירושלים לגל מקל

15.11.2012 / 17:08

הרכז הודיע לקבוצה כי לא יגיע. בירושלים טענו שהלכו לקראת מקל אך לאחר דיונים אינטנסיביים העסקה לא יצאה לפועל

הרכז גל מקל הודיע היום (חמישי) להפועל ירושלים כי אינו מגיע למועדון, כך נודע לוואלה! ספורט. בירושלים טוענים כי הלכו לקראת מקל, ניהלו איתו מו"מ אינטנסיבי, אך בסופו של דבר העסקה לא יצאה לפועל.

מאמן האדומים, שרון דרוקר, ביקש להחתים את הרכז כבר במהלך הקיץ, אולם מקל סירב לחתום אז, כפי שעשה היום. ההפסדים האחרונים שכנעו אז את דרוקר כי חייבים רכז בדמות מקל, ששיחק בעונה שעברה בבנטון טרוויזו עד שהתפרקה ומאז נותר ללא קבוצה. כרגע עמדות הגארד של הקבוצה מהבירה מאויישות על ידי ג'ייקוב פולן, מאיר טפירו ורביב לימונד.

מקל שיחק בקיץ האחרון בשורות נבחרת ישראל, ולאחר מכן נסע לארצות הברית, שם התאמן מספר ימים במתקן האימונים של יוטה ג'אז ולאחר שהרשים, נכנס לרשימת המועמדים לקבוצה בעתיד והוא צפוי להיות במעקב. בימים האחרונים הוא אף קיבל פנייה ממכבי חיפה.

בנוסף, עקבו אחר הרכז מספר קבוצות אירופאיות שאף פנו אל מקל, ביניהן נאנטר הצרפתית, אך ההצעות הכספיות לא תאמו את דרישותיו של השחקן. במהלך השבועות האחרונים התאמן במדי הפועל תל אביב על מנת לשמור על כושר משחק. אשתקד העמיד ממוצעים של 6.3 נקודות ו-3.7 ב-18 דקות בליגה האיטלקית, כשביורוקאפ ירד ל-3.3 נקודות ו-1.7 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully