וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: נחתם ההסכם בין העמותה לחיים רמון

15.11.2012 / 13:46

האוהדים כבר העבירו סכום של 2.4 מיליון שקלים, מתוך הסכום הכולל שאמור לעבור לאלי טביב. טל בן חיים יקבל כנראה מנוחה

אחרי הניצחון המתוק בדרבי במחזור החולף, בהפועל תל אביב מתכוננים במרץ למחזור הקרוב, שבו הקבוצה תתארח למשחק חוץ לא פשוט אצל האלופה עירוני קרית שמונה. ובינתיים, הבוקר (חמישי), חתמו נציגי הועד המנהל של עמותת האדומים, אמיר פורת ועו"ד אסף אלוויה, על החוזה הסופי בין העמותה לבין חיים רמון. בחוזה סוכם כי העמותה תקבל 20% ממניות המועדון באופן מיידי תמורת 2.4 מיליון ש"ח, ואנשי העמותה כבר העבירו את מרבית הכסף לחשבון הנאמנות אצל עו"ד עמית פינס שאמור לעבור לאלי טביב השבוע.

את העמותה ייצגו עו"ד מיכל רוזנבוים ועו"ד יניב בריטשטיין כשהחוזה שנחתם מבטיח לעמותה זכויות וטו חשובות כגון צבע, סמל ושם המועדון, ואת האפשרות לקבוע האם ניתן יהיה להחליף את המגרש הביתי של הקבוצה. כמו כן, מבטיח החוזה לאוהדים זכות וטו על בעל השליטה במועדון. בנוסף על חתימת החוזה, חתמו נציגי העמותה על מסמכי העברת הזכויות בהתאחדות לכדורגל ועם העברת הכספים מרמון לטביב, תקבל העמותה באופן מיידי 20% ממניות המועדון שיקנו לאוהדים 3 נציגים בדירקטוריון הקבוצה ומעורבות גדולה יותר במחלקת הנוער.

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
רשמו עוד הישג בדרך להשתלטות על הקבוצה. אוהדי הפועל/ברני ארדוב

בתוך כך, המועדון נענה בחיוב לבקשת מ.ס אשדוד לערוך מחר אימון במתחם האימונים של הקבוצה, בעקבות המצב ששורר בדרום. בכל מקרה, משחקה של אשדוד נדחה למועד אחר. בנוסף, מחלקת הנוער של הפועל תארח בימים שלישי וחמישי הבאים את ילדי המחלקות של אשדוד והפועל באר שבע לימי ספורט משותפים.

עוד בהפועל, נראה כי טל בן חיים לא יכלל בסגל למשחק מול קרית שמונה, זאת למרות שלא נמצאו בבדיקת ה-MRI סימנים המעידים על פציעה חמורה. בשל תלונותיו של הקשר על כאבים הוחלט בצוות הרפואי לתת מנוחה לבן חיים מהמשחק הקרוב בכדי שיחלים סופית מכאביו בכף הרגל.

ראש קבוצת הרכישה של הפועל תל אביב חיים רמון. קובי אליהו, קובי אליהו
יש הסכם. חיים רמוון/קובי אליהו, קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • חיים רמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully