וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נגד גוטמן: "למה דווקא אבוקסיס נסע?"

האדומים כועסים ותמהים מדוע המאמן נשלח לצפות במשחק בין צפון אירלנד לאזרבייג'אן במקום להכין את הקבוצה לקרית שמונה

one

עדכון ראשון: 14.11.2012, 17:45

זו הייתה רק שאלה של זמן עד שהתפקיד הכפול של יוסי אבוקסיס כעוזר מאמן נבחרת ישראל ומאמנה של הפועל תל אביב יביא לחיכוכים בין הנבחרת למועדון. מתברר כי האדומים כועסים, והפעם על המאמן הלאומי אלי גוטמן, ששלח את אבוקסיס למשימת סקאוטינג במסגרתה הוא אמור לצפות במשחק בין צפון אירלנד לאזרבייג'אן.

מאמן נבחרת ישראל בכדורגל אלי גוטמן, יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
ההחלטה הייתה של גוטמן. גוטמן עם אבוקסיס/ברני ארדוב

ההחלטה לשלוח את אבוקסיס הייתה של גוטמן עצמו ולא של ההתאחדות לכדורגל, ובהפועל תל אביב כועסים על כך. "גוטמן יכול היה לשלוח את אחד ממאמני הנוער לעשות עבורו את הסקאוטינג", אמר גורם בקבוצה. "עם כל הכבוד, זו לא איזו משימה מסובכת. אנחנו באמצע מאבקי הליגה ולא ברור למה גוטמן התעקש לשלוח את אבוקסיס שיחמיץ כמעט את כל ההכנה לקרית שמונה".

מהפועל תל אביב נמסר: "חיים רמון לא שוכח שגוטמן ולוזון הסכימו למינוי אבוקסיס כמאמן הפועל תל אביב והסיכום המקורי היה שיוסי מחויב כולו גם לנבחרת בכל פעם שהיא מתכנסת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
טל בן חיים שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול אמרה שחקן אתלטיקו מדריד. ברני ארדוב
אין אופטימיות לגביו. טל בן חיים/ברני ארדוב

לקראת המשחק נגד קרית שמונה בשבת, בקבוצה לא ממש אופטימים לגבי שיתופו של טל בן חיים, אך עדיין ממתינים לתשובה מהצוות הרפואי לגבי המשך הטיפול בחלוץ שעבר MRI השבוע. לעומתו גילי ורמוט אמור לחזור לסגל ולקבל דקות ראשונות בשבת. אריק דג'מבה דג'מבה אמור לחזור מקמרון עד סוף השבוע ולשחק מול קרית שמונה, ואולי אף ישוב בחזרה לקמרון בשבוע הבא בשל פטירתה של אחותו למחצה.

מעבר להכנות המקצועיות, הבעלים חיים רמון אמור להסדיר את התשלום הראשון בסך שישה מיליון שקל לאלי טביב בגין רכישת הקבוצה. בהפועל תל אביב טוענים כי לא צפויות בעיות וטביב יקבל את כל הסכום מרמון. האדומים דיווחו היום כי עמותת האוהדים תרכוש כ-20 אחוזים מהקבוצה ועוד מספר אנשי עסקים, בהם סיימון כץ, מאיר תושב ומקורבים נוספים לרמון רכשו כ-30 אחוזים נוספים מהקבוצה ולמעשה השלימו את הסכום של שישה מיליון שקלים שיעברו בשבוע הקרוב לטביב.

למרות גרסאות שונות בנושא, נראה כי רמון יעמוד בהבטחותיו לפחות בתשלום הראשון על הקבוצה. כידוע, רמון אמור לאסוף כשישה מיליון שקלים נוספים, ולמרות האופטימיות בהפועל תל אביב, כרגע נראה שלרמון יהיה קשה מאוד למצוא משקיעים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully