וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן קרלוס גארידו מונה למאמן קלאב ברוז'

אוסקר גרסיה סירב, אבל סגנית אלופת בלגיה הלכה על ספרדי והחתימה את מאמן ויאריאל לשעבר בחוזה עד תום העונה

הספרדי חואן קרלוס גארידו מונה למאמן קלאב ברוז', סגנית אלופת בלגיה בה משחק ליאור רפאלוב. גארידו בן ה-43 חתם על חוזה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת וכבר הוצג רשמית. כזכור, במהלך החיפושים אחרי מאמן חדש הגישו בברוז' הצעה למאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה, שאף נפגש עם ראשי המועדון במהלך השבוע. גרסיה כאמור דחה את ההצעה ומתוך הרשימה הסופית של המועמדים בחרו במועדון בספרדי אחר, גארידו.

בהודעה רשמית מטעם ברוז' נכתב: "גארידו ידוע כמנהיג חזק עם ערכים של עבודה קשה. יש לו חזון מודרני למשחק, הוא מאמין בקידום צעירים ובגישת 'לעולם אל תיכנע' עליה המועדון בנוי".

גארידו אימן במשך מספר קדנציות את ויאריאל ב' ובפברואר 2010 מונה למאמן הראשי בקבוצה הבכירה של המועדון במקומו של ארנסטו ואלוורדה. גארידו הוביל את הצוללת הצהובה למקום הרביעי בעונת 2010/11, אך פוטר בדצמבר 2011 לאחר פתיחת עונה גרועה (שהובילה בהמשך לירידת ליגה) וקמפיין מביש ללא נקודות בשלב הבתים של ליגת האלופות.

גארידו מחליף בברוז' את מאמן נבחרת בלגיה לשעבר ג'ורג' לייקנס שפוטר לפני מספר שבועות. אחרי 15 מחזורים מדורגת הקבוצה במקום השמיני עם 22 נקודות ובשבת ינסה גארידו, בהופעת הבכורה שלו, לחלץ את הקבוצה מרצף הפסדים רצופים במשחק החוץ מול וואסלנד בוורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully