וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר טפירו: "החלום מתרחק, פחתו הסיכויים לעלות"

15.11.2012 / 9:29

אכזבה קשה בהפועל ירושלים בעקבות התבוסה הביתית לנימבורק. אופטימיות לגבי צירוף מקל ב-24 השעות הקרובות

אכזבה קשה קיימת בהפועל ירושלים מפתיחת העונה האירופית החלשה של הקבוצה. ירושלים ירדה מובסת אתמול (רביעי) מול נימבורק 86:69 ובקבוצה מודעים לכך שהמשך דרכם ביורוקאפ מתרחק. השחקנים התבקשו להמשיך ולהיאבק במשחקים הבאים, אבל בינתיים קיימת ביקורת על הגנה נרפית של שחקני הקבוצה.

בצוות המקצועי ממשיכים להיות סבורים שקיימת בעיה בעמדת הרכז, ובשלב הזה נמשך המשא ומתן האינטנסיבי עם גל מקל. בקבוצה מאמינים שיצליחו להגיע לסיכום עימו תוך 24 שעות.

שחקן הפועל ירושלים מאיר טפירו. קובי אליהו
"אנחנו רוצים להציג הגנה טובה יותר ולהרים את הרמה שלנו בהגנה". מאיר טפירו/קובי אליהו

מאיר טפירו אינו מסתיר את התחושות הקשות לאחר ההפסד המאכזב: "יש אכזבה גדולה. אנחנו מאוד רוצים להתקדם במפעל היורוקאפ ולהשיג תוצאות יפות, ולכן האכזבה היא גדולה. החלום מתרחק מאוד כי הפסדנו בבית ב-17 הפרש וזה שלב קצר מאוד. יש בו מעט משחקים וכל משחק באירופה חשוב ומשמעותי. אסור לעשות טעויות ולהפסיד בבית בקצת המשחקים שיש. ההפסד הביתי מוריד את הסיכויים שלנו באירופה בהרבה. יש עדיין סיכוי ואנחנו נילחם עליו, ואני מקווה שנדע לצאת מזה".

טפירו ניתח את הסיבות להפסד, והוסיף: "במחצית הראשונה לא שיחקנו נכון כל כך והחטאנו כמה סלים מתחת לסל שגרמו לנו לאיבוד ביטחון ואחרי זה זה נגמר ברבע השני. ברבע השלישי לא הצגנו הגנה טובה והצ'כים שלטו בקצב המשחק ועלו ליתרון אצלנו בבית. זה מה שגרם בסופו של דבר להפסד. אם יש הבדל בין הניצחון שלנו על בני הרצליה להפסד? ביום ראשון שיחקנו בצורה יותר אגרסיבית מאשר במחצית השנייה מול נימבורק. אנחנו רוצים להציג הגנה טובה יותר ולהרים את הרמה שלנו בהגנה".

אלן אגייאר עם דוד אבן. מגד גוזני
ביקרו במלחה. אלן אגייאר ודוד אבן/מגד גוזני

אם לא מספיקות הצרות המקצועיות בקבוצה, גם בגזרת ההנהלה לא שקט ולא מן הנמנע כי יתחדשו המאבקים על השליטה עם אלן אגייאר. כזכור, ביום שלישי נערך דיון בבית המשפט המחוזי בירושלים בעקבות בקשתה של אמו של הבעלים לשעבר למנות נאמן מטעמם לנכסיו של גומא אגייאר בישראל. בסיום הדיון הוחלט למנות שני נאמנים שאמורים לייעץ לאפוטרופוס הכללי באשר לנכסיו אגייאר, כולל הפועל ירושלים. אתמול כבר הגיעו אלן אגייאר ודוד אבן למלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully