וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפשה: "מוקדם לקבוע אם מכבי תל אביב הטובה באירופה"

מאמן מלאגה מתכונן לקרב על המקום הראשון: "הם פייבוריטים, אבל לא נגיע עם דגל לבן". ואסקס: "יהיה מלהיב לנצח אותם"

מאז שהפסידה למכבי תל אביב בבית במחזור הראשון ביורוליג, מלאגה רשמה ארבעה ניצחונות רצופים בבית ב', והיא תוכל להשוות את מאזנה לזה של הצהובים המושלמים עם ניצחון חוץ מחר (חמישי) בהיכל נוקיה (20:45, שידור ישיר בוואלה! ובאפליקציות).

"מכבי היא קבוצה נהדרת, אבל מוקדם לקבוע אם היא הטובה באירופה", אמר לקראת המשחק יסמין רפשה, מאמן האנדלוסים. "בינתיים היא משחקת טוב מאוד, אבל אנחנו רק בתחילת העונה. הפסדנו את המשחק מולם כאן אחרי שאיבדנו המון כדורים ברבע השני, ועכשיו אנחנו צריכים לשמור יותר על הכדור, להיות חכמים ולהציג משחק שוטף, וככה נוכל לנצח".

"כמובן שהם הפייבוריטים, אבל לא נגיע לשם עם דגל לבן, ועובדה שאלבה ברלין כמעט ניצחה אותם", הוסיף רפשה. "אין לנו מה להפסיד שם, אבל חשוב לנו מאוד להראות שאנחנו מוכנים לשלב הבא". על הטיסה שתעבור הקבוצה לתל אביב שתכלול שהייה של חמש שעות באיסטנבול אמר רפשה: "יש לנו לו"ז מאוד צפוף עם הרבה נסיעות ומעט זמן להתאמן. השחקנים מתעייפים ואנחנו צריכים להיזהר לא לאבד כמה מהם לפציעות".

הסנטר פראן ואסקס הוסיף: "אנחנו רוצים להיות הראשונים שמנצחים את מכבי, נגיע לתל אביב כדי להילחם עד הסוף, ולנצח כדי להילחם על המקום הראשון בבית. יהיה מאוד מלהיב לנצח בחוץ קבוצה שהגיעה להמון פיינל פורים וזכתה בכמה אליפויות יורוליג". על הדרך הארוכה לתל אביב אמר ואסקס: "הנסיעות האלה קצת מסובכות, אבל אנחנו מוכנים אליהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully