וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלקום בון - הפועל חולון: לחזור למסלול הניצחונות

13.11.2012 / 18:34

הקבוצה של דן שמיר המריאה לגרמניה לקראת המפגש ביורוצ'אלנג' (ד', 20:30). שון דניאל יחזור לסגל לאחר מחלה

הפועל חולון המריאה היום (שלישי) לגרמניה לקראת משחקה השני בשלב הבתים הראשון ביורוצ'אלנג' נגד טלקום בון הגרמנית (20:30, אין שידור). הקבוצה של דן שמיר מגיעה למשחק לאחר שבמחזור הפתיחה במפעל גברה על קבוצת ארמיה טביליסי 69:84 באולם הפחים, ועם הרבה תקוות להעפיל לשלב הבתים השני. בינתיים הספיקה חולון להפסיד בליגה ביום ראשון להפועל אילת 77:74.

הקבוצה הסגולה יצאה לגרמניה עם שון דניאל שנעדר מהמשחק באילת בשל מחלה. דניאל צפוי לשחק ולעבות את הסגל היחסית קצר של חולון. את הקבוצה צפויים ללוות למעלה מ-100 אוהדים שהגיעו בדרכים שונות לגרמניה, וינסו להעניק לקבוצה אווירה טובה גם באולם חוץ קשה בן 6,000 מקומות.

שון דניאל שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
החמיץ את המשחק מול אילת, ישחק בגרמניה. שון דניאל/מגד גוזני

טלקום בון, שניצחה במחזור הפתיחה את אנטוורפן בחוץ, פתחה את העונה בגרמניה בצורה טובה עם מאזן של ארבעה ניצחונות בשבעה משחקים. את הקבוצה מאמן כוכב נבחרת גרמניה בעבר מיכאל קוך, שמאמן את בון מאז שנת 2005. את הקבוצה מובילים האמריקאים ג'ארד ג'ורדן, קייל ווימס, פטריק יואינג ג'וניור ורוברט ואדן והגארד הליטאי בנאס ואיקאלאס.

במשחק מהבית של חולון שנערך היום גברה אנטוורפן על ארמיה בגיאורגיה 71:80 ועלתה למאזן של 1:1 בבית, בעוד הגיאורגים נשארים במקום האחרון ללא ניצחונות. את הבלגים הוביל בריאן הופקינס עם 24 נקודות וראלף ביגס הותיק הוסיף 14 משלו. בארמיה הצטיין קרטיס מילאג' עם 24 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully