וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אף אחת כבר לא מושלמת

מכבי קרית אתא של אברהמי הנחילה הפסד ראשון ליבנה עם 76:77, ר"ג הביסה את כפ"ס. ניצחונות לגליל, עפולה ונס ציונה

אם כן גבירותיי ורבותיי, אחרי חמישה מחזורים אין יותר קבוצות מושלמות בליגה הלאומית בכדורסל. אליצור יבנה, שהצליחה להחזיק מעמד בפסגה לבדה במשך לא מעט זמן, הופתעה בביתה כשמכבי קרית אתא גברה עליה 77:76. מי שניצלה זאת היא המדורגת שנייה, עירוני רמת גן, שהביסה ללא קושי את הפועל כפר סבא 57:78, כשגם מכבי הוד השרון נותרה צמודה אחרי שדרסה ללא רחמים את מכבי קרית ביאליק 58:86. גליל עליון חזרה לנצח עם 74:98 על רמלה, עפולה ניצחה את נהריה, ונס ציונה השיגה ניצחון חוץ מול טבעון/מגידו.

כריס ווטסון שחקן עירוני רמת גן. דניאל גלזר, מנהלת ליגת העל בכדורסל
סיום דרמטי. ווטסון/מנהלת ליגת העל בכדורסל, דניאל גלזר

אליצור יבנה - מכבי קרית אתא 77:76

איזה משחק מטורף ביבנה, שם רשמה הערב מוליכת הטבלה את הפסדה הראשו העונה. המארחים הוליכו ב-10 במחצית ונראו בשליטה, אבל רבע שלישי עצום של קרית אתא בו היא טסה ל-10:32 הביא למהפך ענק. יבנה לא ויתרה ובעזרתו של מטלון הצליחה להשוות שוב. גריבנס צלף שלשה ענקית, 40 שניות לסיום שהעלתה את האורחים ליתרון 5, מטלון החזיר עם נקודות חשובות, ויבנה ניצלה איבוד של גריבנס כדי לצמק לנקודה בלבד בזכות אלעד הופמן. קובי אייזיק דייק פעמיים מהעונשין, 14 שניות לסיום, נסטרנקו צימק שוב, אבל יבנה לא הצליחה לנצל החטאות של אייזיק מהקו כדי להכריע את המשחק. אנטוניו גריבנס הוליך את אתא עם 30 נקודות (4 מ-5 לשלוש), 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, כריס ווטסון הוסיף 19. את יבנה הוליך נועם מטלון עם 23.

עירוני רמת גן - הפועל כפר סבא 57:78

מי שחגגה את ההפסד הראשון של יבנה היא החבורה של עמי נאווי, שהמשיכה להרשים עם ניצחון ביתי גדול. דווקא כפר סבא היתה זו שנראתה טוב יותר ברבע הראשון, אבל ריצת 17:27 ברבע השלישי של המארחים, בתוספת רבע אחרו נוראי של כפר סבא, אותו סיימה רק עם 10 נקודות, העניק למארחים את הניצחון הרביעי שלהם העונה, וסייע להם להיצמד אל המקום הראשון. קית' רמזי הוליך את קלעי רמת גן עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים, עמית תמיר שוב היה טוב עם 16 ו-16 ריבאונדים. את כפר סבא הוליכו איתן רוזנברג ואדם קונסטנטין עם 15 נקודות כל אחד.

מכבי קרית ביאליק - מכבי הוד השרון 86:58

מי שעדיין ללא ניצחון היא הקבוצה האומללה מקרית ביאליק, שלא רק ממשיכה להפסיד, אלא מובסת אצלה בבית. המארחים קלעו רק 26 נקודות במחצית הראשונה בדרך לפיגור 12 במחצית, וגם משם הדברים לא בדיוק זרמו. רבע שלישי חלש שלח את הוד השרון לריצה אימתנית של 11:28, שסגר סופית את ההתמודדות. בי.איי ווקר הוליך את קלעי הוד השרון עם 20 נקודות (3 מ-10 לשלוש), דינמה אודיקוסה סייע עם 19 ו-13 ריבאונדים. לקרית ביאליק: ג'ויינר דאליס 18 ו-14 ריבאונדים.

עמית תמיר שחקן עירוני אשקלון. יותם רונן
משאבת ריבאונדים. תמיר/יותם רונן

הפועל גליל עליון - אליצור רמלה 74:98

אחרי שספגה שני הפסדים רצופים כואבים, חזרה הערב גליל למסלול הניצחונות, ועשתה זאת בסטייל. השחקנים של זיו ברתנא החלו להתחמם לקראת המחצית, ועם משחק נפלא של ג'רי ג'ונסון הוליכו 38:55 במחצית. רמלה ניסתה להישאר במשחק, אבל שוב ראתה רבע התקפי מצויין של המארחים, ונאלצה להרים ידיים, בדרך לרבע אחרון של גארבג' טיים. ג'ונסון הצטיין עם 27 נקודות (9 מ-10 מהשדה) והוסיף 8 ריבאונדים, לורנס ווסטבורק גם הוא היה ענק עם 26 נקודות. לרמלה: אור זינדרמן 16.

הפועל עפולה - עירוני נהריה 68:71

המארחים פתחו מצויין, והשיגו את הבריחה שלהם כבר בשלב מוקדם, בדרך ליתרו 8 בסיום הרבע הראשון. אלן דורהאם המשיך להיות מצויין, אבל שלשות של נהריה מנעו מעפולה להיעלם, ואל הרבע האחרון הגיעו השתיים צמודות זו לזו. אלא שאז הפסיקה לתפקד ההתקפה של נהריה, כששחקניה קולעים רק 6 (!) נקודות, ודאנק של עוז בלייזר יחד עם החטאות של מקוי העניקו את הניצחון לעפולאים. דורהאם הוליך את קלעי עפולה עם 19 נקודות כשעוז בלייזר ואדם פישר מוסיפים 16 נקודות כל אחד. רמון קלמנטה קלע 19 ואסף 13 ריבאונדים לנהריה.

הפועל קרית טבעון/מגידו - עירוני נס ציונה 83:81

האורחים ממשיכים את פתיחת העונה הנהדרת שלהם, והשיגו ניצחון חוץ מצויין על טבעון המדשדשת. נס ציונה פתחה חזקה והוליכה 9 במחצית, אבל טיילור דרבי החזיר את המארחים למשחק, ואל הרבע האחרון הגיעו השתיים צמודות זו לזו. תומר בר אבן קלע שלשה גדולה שקבעה שיוויון 81:81, דקה וחצי לסיום, בילאל בן הוריד ריבאונד בהתקפה והפך אותו לנקודות, ועד לסיום הספיקו פארין, דרבי ובר אבן להחמיץ הזדמנויות להשוות ולשלוח את המשחק להארכה. בילאל בן היה ענק עבור נס ציונה וסיים עם 27 נקודות ו-16 ריבאונדים אבל גם איבד 7 פעמים, טיילור דרבי קלע 20 עבור טבעון/מגידו והוריד 15 ריבאונדים.

מכבי באר יעקב - מכבי קרית גת 63:83

הקבוצה של ירון אביב שלא הצליחה להשיג ניצחון אחד העונה, חגגה הערב את ההישג, ובגדול. באר יעקב שלטה כבר מהשנייה הראשונה במשחק, וטסה ליתרון 9:22 כבר ברבע הראשון. הדריסה של קרית גת נמשכה גם בשני הרבעים האחרים, כשבמהלך הרבע השלישי הגיע היתרון של המארחים עד 33, לפני שהם הורידו את הגז ברבע האחרון ואיפשרו לקרית גת לצמק מעט. בריאן לאינג הוליך את קלעי באר יעקב עם 26 נקודות, עינם אירם הוסיף 20 והוריד גם 9 ריבאונדים. ג'ונדרה ג'פרסון ורום קורנליוס קלעו 12 כל אחד למפסידים.

ג'רמיין הול שחקן מכבי באר יעקב. ברני ארדוב
כמה זה טעים. הול חוגג ניצחון ראשון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully