וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי נבחר לשחקן המצטיין של הליגה הספרדית ב-2011/12

הארגנטיני קיבל גם את תואר החלוץ המצטיין והקדים את כריסטיאנו רונאלדו. פפ גווארדיולה המאמן, פויול השחקן ההוגן

ליאונל מסי, נמצא בימים אלו בערב הסעודית, שם הוא יקיים משחק ידידות עם ארגנטינה נבחרתו מול ערב הסעודית. אולם, בזמן שמסי נמצא הרחק מספרד, הפנומן הארגנטינאי של ברצלונה זכה היום (שלישי) בתואר השחקן והחלוץ הטוב ביותר בליגה הספרדית בעונת 2011/2012. את הבחירה ביצעו שחקנים ומאמנים של שתי הליגות הבכירות בספרד.

זוהי הזכייה הרביעית ברציפות של מסי בתואר הזה. החלוץ שכבש בעונה החולפת 50 שערים בליגה, הקדים בבחירה את שחקני ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה.

"אני רוצה להודות לכולם על הבחירה בי. מודה למאמנים וגם לחברים שלי השחקנים שמאמינים בי. זו גאווה גדולה עבורי לזכות שוב בתואר הזה". כך אמר מסי לאחר בחירתו.

בנוסף לבחירה בשחקן והחלוץ המצטיין, נבחר פפ גווארדיולה, מאמן הקטלאנים בעונה החולפת, למאמן העונה. זאת למרות שלא הצליח להוביל את קבוצתו לאליפות וסיים רק שני אחרי מוריניו וריאל מדריד. אנדרס אינייסטה זכה בתואר הקשר ההתקפי הטוב ביותר והקפטן קרלס פויול קיבל את תואר השחקן ההוגן ביותר.

"זה מאוד מיוחד עבורי לזכות בתואר הקשר המצטיין. זה נחמד לקבל הוקרה על העבודה הקשה שלך. אני מקווה שאמשיך להתמודד על התואר הזה גם בעונות הבאות כי זה יסמל את ההמשכיות שלי שחקן". כך אמר אינייסטה לאחר בחירתו. הקשר הקדים בבחירה את מסוט אוזיל, קשרה של ריאל מדריד ואת סאנטי קאסורלה, קשרה של מלאגה בעונה החולפת.

לריאל מדריד יש שלושה נציגים בבחירות, אך אף אחד מהם הוא לא כריסטיאנו רונאלדו. צ'אבי אלונסו גרף את התואר המכובד של הקשר הטוב ביותר, סרחיו ראמוס נבחר לשחקן ההגנה המצטיין ואילו איקר קסיאס נבחר לשוער הטוב ביותר. הנציג היחיד שלא הגיע משתי הקבוצות הגדולות הוא איסקו, קשרה של מלאגה שנבחר לתגלית העונה החולפת וגם את העונה הנוכחית הוא פתח בצורה נהדרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully