וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיל ג'קסון תוקף: "יצאתי עם ההבנה שהכדור במגרש שלי"

'הזן מאסטר' הופתע לשמוע על מינויו של ד'אנטוני, והוסיף: "אסיר תודה על תמיכת האוהדים". סוכנו: "הגיע לו יחס טוב מזה"

פיל ג'קסון מאמן לוס אנג'לס לייקרס. David Ramos, GettyImages
לא מגיע לו יחס כזה. ג'קסון/GettyImages, David Ramos

בתחילת השבוע נראה שהיה ברור לכל אחד באזור לוס אנג'לס, וברחבי הליגה הטובה בעולם, שמשרת האימון של הלייקרס מונחת לפיל ג'קסון בכיס. 'הזן מאסטר' הביע נכונות לשוב לכיסא המאמן, ואף נפגש ביום שבת עם הג'נרל מנג'ר, מיץ' קופצ'אק והבעלים ג'ים באס שאמרו לו שהתפקיד שלו אם הוא רוצה אותו. או לפחות, כך הוא חשב. 24 שעות מאוחר יותר הודיע המועדון כי הוא החתים את מייק ד'אנטוני, וג'קסון נותר מבולבל ומתוסכל.

"כשנפגשתי איתם, הם נתנו לי את הביטחון שאני יכול לעשות את העבודה", אמר ג'קסון היום (שלישי). "יצאתי עם ההבנה שהכדור במגרש שלי ושיש לי עד יום שני לחזור עם אליהם הם תשובה". על פי דיווחים ברשת ESPN, המאמן היה מוכן לחזור לשולחן המשא ומתן, זאת לאחר שהציב תנאים שהקשו על הלייקרס מאוד להחזירו, אך כאמור, אז הכל השתנה. קופצ'אק העיר את ג'קסון ביום ראשון והודיע לו שהם החליטו ללכת על ד'אנטוני.

"הם הרגישו שהוא המאמן הטוב ביותר עבור הקבוצה", אמר ג'קסון. "זו כמובן זכותם לקבל את ההחלטה הזו. אני אסיר תודה על התמיכה האדירה של אוהדי הלייקרס שרצו בחזרתי וזו היתה הסיבה העיקרית שבכלל שקלתי את הדבר". בסביבתו של ג'קסון זעמו על כל שהפרטים שדרש המאמן מהלייקרס דלפו לתקשורת, ומיהרו להאשים את נציגיו של המאמן הטרי, מייק ד'אנטוני.

"לא היו דרישות, ענקיות או אחרות", אמר סוכנו של ג'קסון, טוד מאסבורגר. "להגיד שהוא רצה שליטה, או שהוא רצה זיליון דולר, אלו לא נושאים שדוברו עם הבעלים או הג'נרל מנג'ר, והעובדה שהלייקרס לא תיקנו את הידיעות הללו מטרידה מאוד. כל מה שפיל עשה זה להביא תארים למועדון הזה ולהרים אותו. הגיע לו יחס טוב יותר מזה".

הג'נרל מנג'ר של לוס אנג'לס לייקרס, מיץ' קופצ'ק. Reed Saxon, AP
נתנו לג'קסון להרגיש שהתפקיד שלו. קופצ'אק/AP, Reed Saxon

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully