וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בפיטסבורג: רות'לסברגר ייעדר תקופה ארוכה

13.11.2012 / 17:54

הקוורטרבק שנפצע בכתפו מול קנזס סיטי יחמיץ את המשחק מול בולטימור. קאטלר ו-וויק כנראה בחוץ, אלכס סמית' עדיין בספק

זה לא היה השבוע של הקוורטרבקים ב-NFL, כשלא פחות מארבעה פותחים - ג'יי קאטלר, אלכס סמית', מייקל ויק ובן רות'לסברגר - נפצעו. שלושה מהם ספגו זעזוע מוח ואחד סובל מפציעה בכתף. הנה תמונת מצב.

בן רות'לסברגר, פיטסבורג סטילרס: ביג בן נפצע בכתף הזורקת שלו בפתיחת המחצית השנייה לאחר הפלה של ג'סטין יוסטון מקנזס סיטי, במשחק בו ניצחו הפלדות 13:16 בהארכה. על פי מקור בקבוצה, הפציעה שלו מאוד לא קלה ועלולה להשאירו בחוץ לתקופה ארוכה. ביירון לפטוויץ' צפוי לפתוח בהיעדרו (כי אין עונה שבה יש משחק של פיטסבורג נגד בולטימור בלי ביירון לפטוויץ').

בן רותלסברגר שחקן פיטסבורג סטילרס מופל על ידי שחקן קנזס סיטי צ'יפס טמבה האלי. Gene Puskar, AP
המשחק הזה לא נגמר בצורה הרצויה. רות'לסברגר מופל/AP, Gene Puskar

ג'יי קאטלר: הקוורטרבק של שיקגו ברס נפצע בראשו, ספג זעזוע מוח ויצא במחצית השנייה במשחק ההפסד 13:6 ליוסטון. על פי ה"שיקגו סאן טיימס" הוא יחזור לפעילות בתוך שבוע עד עשרה ימים, אולם ייתכן שייעדר יותר. בכל מקרה, הוא לא ישחק מול סן פרנסיסקו. ג'ייסון קמפבל צפוי לפתוח.

אלכס סמית': סן פרנסיסקו, היריבה של שיקגו, איבדה את הקוורטרבק שלה בשל זעזוע מוח ברבע השני במשחק התיקו מול סנט לואיס. מעמדו למשחק מול הברס לא ברור והוא כרגע בסימן שאלה, ממתין לתוצאות הבדיקות. אם לא ישחק, קולין קייפרניק יפתח.

מייקל ויק: הקוורטרבק של פילדלפיה נפצע במשחק ההפסד לדאלאס 38:23 ביום ראשון והוחלף במחצית הראשונה. הוא לא ישחק מול וושינגטון בשבוע הקרוב וייתכן שייעדר למשך זמן ארוך יותר. הרוקי ניק פולס צפוי לתפוס את מקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully