וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: קשה באימונים, מה יהיה בקרב?

13.11.2012 / 9:35

שבוע לפני המפגש מול בולטימור, פיטסבורג גירדה 13:16 בהארכה על קנזס סיטי, אבל איבדה את בן רות'לסברגר שנפצע

פיטסבורג (3:6) - קנזס סיטי (8:1) 13:16 (בהארכה)

העונה של הסטילרס לא התאפיינה עד כה ביציבות, זו של הצ'יפס דווקא כן, אבל לצד השלילי. למרות זאת, השתיים סיפקו דרמה לא קטנה במשחק שנעל את המחזור ואף על פי שהסטילרס הצליחו לצאת עם הניצחון החשוב מאוד מבחינתם, הם ספגו מכה לא פשוטה בדמות פציעה בכתף של בן רות'לסברגר, שנאלץ לנטוש את המגרש ולפנות את מקומו לביירון לפטוויץ'. כל זאת, שבוע בלבד לפני המשחק הגדול מול בולטימור.

המשחק החל מצוין עבור קנזס סיטי, שנעזרה בריצה של ג'מאל צ'ארלס לאנדזון כדי לעלות לראשונה העונה ליתרון בזמן החוקי של המשחק. ריאן סאקופ קבע 0:10, לפני שהמארחים השוו עם שער שדה מוצלח משלהם וטאצ'דאון של ביג בן למייק וואלאס. הקוורטרבק נפצע בתחילת המחצית השנייה ובלעדיו, לפיטסבורג לא היה יותר מדי מה למכור בהתקפה. למרות זאת, הניצחון כבר היה בכיס, אלא שסאקופ השווה מ-46 יארד, עם אפס שניות על השעון.

עם פתיחת ההארכה, כשהכדור אצל קנזס סיטי, מאט קאסל הזכיר היטב למה לא אוהבים אותו בארוהד ונחטף על ידי לורנס טימונס. זה הספיק לשון סוויזאם כדי להשחיל את האליפסה מ-23 יארד בלי בעיות ולהשאיר את הניצחון בפנסילבניה.

רות'לסברגר סיים עם 9 מ-18 ל-48 יארד, לפטוויץ' הוסיף 7 מ-14 ו-73 יארד. קאסל מנגד, מסר ל-11 מ-26, 154 יארד והאיבוד הקריטי, בלי אף טאצ'דאון. גם 100 יארד של צ'ארלס על הקרקע לא הצילו אותו.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully