וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת: גוטמן לא יודיע בעתיד לשחקנים על אי זימונם

13.11.2012 / 11:57

בנבחרת למדו לקח ממקרי עבר ובן חיים לא עודכן. שמעון אבוחצירא: "נבחרת בלארוס משלבת כוח פיזי ומהירות"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן, לא יודיע בעתיד לשחקנים בכירים על אי זימונם לסגל נבחרת ישראל. ההחלטה התקבלה לאור לקח ממקרי עבר, בהם ההודעה עצמה הפכה לשיחת היום בתקשורת. בהתאחדות לכדורגל מגבים את ההחלטה וטוענים כי "כל שחקני הנבחרת שווים, ועדיף שכולם יעודכנו יחד". בהתאם לכך, הבלם טל בן חיים לא עודכן לגבי אי זימונו. הנבחרת החלה אתמול (שני) להתאמן לקראת המשחק ביום רביעי (20:35, טדי), ללא ליאור רפאלוב, מאור מליקסון ויוסי בניון הפצועים. הערב (18:30) תערוך הנבחרת מסיבת עיתונאים בהשתתפות אלי גוטמן ואימון מסכם בטדי. שחקני מכבי תל אביב, קריית שמונה והפועל תל אביב יערכו אימון מלא.

שחקני נבחרת ישראל העבירו את היום בביקור מרגש בכותל ובמנהרת הכותל. רב הכותל אירח את השחקנים, שקיבלו הסבר מפורט והדרכה במנהרות הכותל, בעוד השחקנים הלא יהודים בסגל, ביברס נאתכו, מהראן ראדי ובירם כיאל, קיבלו אישור לעלות להר הבית. עדן בן בסט אמר לאתר ההתאחדות: "בכל פעם שמגיעים לכותל ההתרגשות היא גדולה. מעולם לא יצא לי לבקר במנהרות הכותל ואני נרגש מהמקום ומהמעמד. להגיע לכאן עם המדים של נבחרת ישראל זה מרגש עוד יותר. בכלל, יש משהו בירושלים שגורם לך להרגיש אחרת. אין כמו ירושלים בעולם. שמחתי לראות עד כמה אוהבים את הנבחרת ועד כמה המבקרים שהגיעו לכאן שמחו לראות אותנו ולהצטלם איתנו. אני בטוח שגם מחר בטדי נראה את הקהל הירושלמי התומך".

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. מגד גוזני
למד את הלקח מהעבר. אלי גוטמן/מגד גוזני

"מבחינה אישית הזימון שלי על ידי אלי גוטמן לנבחרת ישראל הוא בגדר של חלום שהתגשם. אין כדורגלן שלא שואף ללבוש את מדי הנבחרת", אמר הבוקר החלוץ שמעון אבוחצירה בראיון לאתר ההתאחדות. "אני בכושר טוב בקבוצה שלי, עובד קשה באימונים ומצוי בעיתוי טוב של כיבוש שערים. זה יהיה כבוד גדול עבורי לערוך את הופעת הבכורה שלי בטדי נגד בלארוס".

אבוחצירא כבר שיחק מול חלק משחקני בלארוס, לאחר שקבוצתו קרית שמונה פגשה את באטה בוריסוב במוקדמות ליגת האלופות. "נבחרת בלארוס מתבססת על שחקני באטה בוריסוב, ומדובר בנבחרת מוכשרת מאוד. בלארוס משלבת במשחק שלה כוח פיזי ומהירות, כאשר יש לה שחקנים בעלי יכולת טכנית גבוהה ומשחק יצירתי. ראינו את הדברים האלה במשחק של קרית שמונה נגד בוריסוב", אמר החלוץ שנשאל על המטרות במשחק הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
מקווה לערוך בכורה מול בלארוס. שמעון אבוחצירא/ברני ארדוב

"לאחר שני הניצחונות מול נבחרת לוקסמבורג, והתוצאות האחרונות של פורטוגל, הכול פתוח בבית שלנו והכל אפשרי מבחינת נבחרת ישראל במאבק על הכרטיס השני לאליפות העולם בברזיל. אנחנו חייבים לקיים משחקי הכנה טובים, להתכונן היטב ולתרגל כל תרחיש אפשרי על כר הדשא, כפי שהמאמן אלי גוטמן והצוות המקצועי שלצידו עושים איתנו", הוסיף.

"עד חודש מרץ, מועד המשחק ברמת גן נגד פורטוגל, נותרו יותר מארבעה חודשים, ולכן עלינו לעבור ממשימה למשימה וממשחק למשחק, להסיק מסקנות ולהתקדם הלאה", סיכם החלוץ. משחק הנבחרת הבוגרת ברביעי ייערך כחלק מהצגה כפולה, כשקודם לכן יתקיים משחק הנבחרת האולימפית (18:00).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביקור מרגש. גוטמן ען רב הכותל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully