וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "אולי יש אנשים שרוצים שאפרוש מהנבחרת"

יוסי בניון התראיין לגלי צה"ל: "אני מאמין בעצמי ובטוח שאני עוד יכול לתרום. הפציעה הגיעה בזמן לא מתאים, אני בכושר טוב"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

אי הזימון של יוסי בניון לנבחרת ישראל לצמד המשחקים נגד לוקסמבורג במוקדמות הגביע העולמי עורר לא מעט הדים, אבל המאמן אלי גוטמן הסביר שהוא החליט לזמן רק שחקנים שנוטלים חלק במשחקי קבוצותיהם בצורה קבועה. מאז בניון החל לקבל יותר ויותר דקות משחק בווסטהאם ואכן זומן למדים הלאומיים לקראת משחק הידידות נגד בלארוס ביום רביעי, אלא שהוא לא יוכל להגיע אחרי שנפצע ביום שבת האחרון.

בניון התראיין הבוקר (שלישי) לגלי צה"ל ואמר: " אפשר להגיד שהפציעה הגיעה בזמן הכי לא מתאים, אבל אין מה לעשות נגד זה. תמיד מאכזב להיפצע, במיוחד כשאני מרגיש טוב בתקופה האחרונה. מזל שזה רק לכמה שבועות"

הקשר הוותיק התייחס גם למעמדו: "אמרתי בשנים האחרונות שאם הייתי חושב שאני לא יכול לתרום לנבחרת, הייתי מודיע על פרישה. חלק מהאנשים אולי מצפים לזה, אבל אני מאמין בעצמי ועדיין רוצה לתרום לנבחרת. גוטמן זימן אותי הפעם, אבל יכול להיות שהוא לא יזמן אותי למשחק נגד פורטוגל. גם אז אני לא אפרוש כי אני עדיין חושב שאני יכול לתרום".

בניון התייחס גם לסיכויי הנבחרת להעפיל לגביע העולמי בברזיל ואמר: "אני עדיין מאמין שאפשר להפתיע את רוסיה ופורטוגל. אם כתוב מלמעלה שלא נעלה לטורניר, אין מה לעשות. אולי יום אחד אני אגשים גם את החלום הזה".

יוסי בניון שחקן נבחרת ישראל בכדורגל עם דודו אוואט. ברני ארדוב
"גם אם גוטמן לא יזמן אותי לפורטוגל, לא אפרוש מהנבחרת". בניון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully