וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'פרסון: "הייתי יכול להיות המוביל בקבוצה בשלשות"

הסנטר שהיה גיבור הנצחון המטורף של יוטה בטורונטו, קבע הארכה עם שלשה שנייה בקריירה. ג'יימס: "נכנסתי לזון"

ה-NBA פתחה עונה רק לאחרונה וכבר מספקת כמות מכובדת למדי דרמות וסנסציות. הלילה (בין שני לשלישי) דווקא בטורונטו, שאירחה את יוטה למשחק פחות מסקרן, לפחות על הנייר, התפתח המשחק שייזכר מבין שמונת המשחקים ששוחקו. המשחק המטורף בקנדה כלל 63 דקות, שלוש הארכות ולא פחות מ-273 נקודות, כאשר הג'אז גירדו 133:140 מדהים באייר קנדה. גיבור השעה היה סנטר הג'אז אל ג'פרסון, שאמנם היה שקט למדי משך שלבים רבים במשחק, אך התעלה בדקות הסיום וקלע שלשה נדירה, שהייתה השנייה שלו בלבד לאורך הקריירה כולה, כדי להשוות את התוצאה בתום הזמן החוקי.

שחקן יוטה ג'אז, רנדי פוי. רויטרס
גיבור השעה. רנדי פוי בהלם מהשלשה הנדירה של ג'פרסון/רויטרס

"הייתי מוביל את הקבוצה בשלשות אם הייתי זורק משם באופן קבוע", התלוצץ "ביג אל" לאחר המשחק וענה לחברו לקבוצה, פול מילסאפ, שטען השבוע כי שיפר את הקליעה שלו מבחוץ במהלך הקיץ. "אני קלעי טוב יותר ממנו. ואני הולך להוכיח את זה בכל פעם מחדש. ידעתי שאנחנו צריכים שלשה, סידרתי את הרגליים ופשוט שחררתי את הכדור. הכדור רצה לשחק איתי וסירב להיכנס, אבל נכנס בסופו של דבר".

מאמן הג'אז, טיירון קורבין, דווקא דואג לאור ההתפתחות האחרונה במשחק של הסנטר שלו. "עכשיו הוא מדבר איתי על לעבור לשחק בעמדת הסמול פורוורד. נצטרך לדבר על זה", התבדח, והוסיף: "אני לא ממש יודע איך הצלחנו להישאר בתמונה כל הזמן הזה. פשוט המשכנו להילחם. זה היה ארוך, אבל בסופו של דבר הצלחנו. הצלחתי לעשות גם עבודה טובה כשהחזרתי את מו וויליאמס הישר מפציעה כדי לשחק 50 דקות", המשיך במצב הרוח המבודח שלו.

לברון ג'יימס. AP
מי יעצור אותו כשהוא בזון? לברון ג'יימס/AP

במשחק מרתק נוסף, מיאמי האלופה התארחה אצל יוסטון השאפתנית, ולברון ג'יימס, מי אם לא הוא, התברר כצפוי כשולף המהיר ביותר בטקסס. "קינג' ג'יימס" קלע שיא עונתי של 38 נקודות, כש-32 מהן נקלעו במחצית השנייה והביאו בסופו של דבר לניצחון קשה 110:113. "נכנסתי לזון, כמו שכולם נוהגים לומר", אמר לברון ג'יימס בסיום והוסיף: "הרבה שחקנים מדברים על הזון הזה, ואני מקווה שאוכל להיכנס אליו יותר. אבל ברגע שאתה כבר בתוכו, אתה יודע איך אתה מרגיש ואיך כל דבר שתעשה ייצא די טוב". ג'יימס התייחס גם לתבוסה שנחלה מיאמי לממפיס שלשום. "כבר היינו במקום הזה לפני כן, אין בזה שום דבר שלא ראינו וחווינו כבר כשחקנים בעבר".

ג'יימס הארדן, שנעצר על 22 נקודות באחוזים נמוכים (6 מ-17 מהשדה), אמר: "עשינו כמה מהלכים טובים לקראת סיום המשחק, אבל הזריקות פשוט לא נכנסו לנו". "ברור שזו הייתה האחריות שלי לקלוע את הזריקה הזאת", התייחס ג'רמי לין למהל האחרון, בו זרק עשר שניות לסיום כדור שיכל להשוות את התוצאה אך תפס רק אוויר. "זו הייתה זריקה טובה בשבילי, זריקה איכותית, אבל זה לא נכנס. לצערי, זה היה מהלך קריטי במשחק".

ג'יימס הארדן שחקן יוסטון רוקטס. AP
ממשיך להתקשות כשהוא פוגש את מיאמי. ג'יימס הארדן/AP

* דאלאס עדיין מחכה לשובו של דירק נוביצקי הפצוע, אך מתברר כי היא תצטרך להמתין עוד תקופה עד שתקבל את הדיגלר בחזרה. המאבס ציפו שהפורוורד הגרמני הנהדר, שנותח בברכו לפני שלושה שבועות, יחזור כבר בשבוע הקרוב, אך קצב ההחלמה שלו אינו כמצופה. כעת, התרחיש הפסימי יותר של היעדרות משלושה שבועות נוספים נראית כהגיונית ביותר. "זה הניתוח הראשון הראשון שעברתי בברך במהלך הקריירה שלי, אז הדברים האלה לוקחים קצת יותר זמן משציפינו. אני כבר עייף מתהליך ההחלמה. אני די משועמם, אבל אני חייב להישאר סבלני", אמר נוביצקי.

שחקן דאלאס מאבריקס, דירק נוביצקי. tony gutierrez, AP
קצב ההחלמה איטי מכפי שציפו. נוביצקי/AP, tony gutierrez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully