וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה: לוטוס מעוניינת בישראלי רוי ניסני

הקבוצה, הנחשבת לאחת הבכירות באירופה, ביקשה מנהג המירוצים להשהות חתימתו בקבוצות אחרות עד לקבלת החלטה

קבוצת לוטוס מתעניינת בנהג המרוצים הישראלי רוי ניסני. הקבוצה פנתה למנהליו של ניסני בבקשה שימתין ולא יחתום על חוזה לעונה הבאה עם קבוצות אחרות, עד אשר הקבוצה תקבל החלטה האם היא מצטרפת לסדרת מרוצי פורמולה 3 יורו סיריס. בשבוע שעבר פורסם כי ניסני עורך מבחנים בקבוצה הגרמנית מוקה מוטור ספורט המעוניינת לצרפו לקבוצה במרוצי הפורמולה 3 יורו סיריס.

לוטוס היא אחת הקבוצות הבכירות במרוצי הפורמולה באירופה , ויש לה שלוש קבוצות בת המתחרות בפורמולה GP, פורמולה 3, ובעונה שעברה היא החלה להתחרות גם במסגרת מרוצי הפורמולה מאסטר, בהם התחרה ניסני. למעשה נציגי לוטוס גילו עניין בניסני כבר לפני מספר שבועות, אחרי שהנהג הישראלי ניצח את המרוץ שהתקיים ברד בול רינג באוסטריה ובעצם עקבו אחריו במהלך כל העונה שחלפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצעה יוקרתית במיוחד תגיע בקרוב? רוי ניסני/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים אלה שוקלת לוטוס להצטרף למרוצי הפורמולה 3 יורו סירייס, הנחשבים לרמה הגבוהה ביותר של מרוצי הפורמולה 3 בעולם וכאמור הם מבקשים לצרף אליהם את ניסני. מרוצי הפורמולה 3 בסבב האירופי נערכים בצמוד למרוצי ה- DTM זו השנה העשירית. נהגים רבים בפורמולה 1 התחרו בעבר בסבב האירופי . המכוניות בפורמולה 3 יורו סירייס מצוידות במנועי מרצדס בעלי נפח 2000 סמ"ק.

  • עוד באותו נושא:
  • רוי ניסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully