וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "אני משחק את הטניס הטוב בחיי"

הסרבי חגג את תואר המאסטרס ואת סיומה של עוד עונה בפסגת הדירוג: "לאור הנסיבות, 2012 הייתה יותר מוצלחת מ-2011"

מבחינתו של נובאק דג'וקוביץ' לא הייתה דרך טובה יותר לסיים את עונת הטניס מזו בה הוא עשה זאת אמש (שני). הסרבי בן ה-25 גבר על רוג'ר פדרר 6:7, 5:7 בגמר טורניר המאסטרס, זכה בו בפעם השנייה ברציפות וסיים את העונה עם שישה תארים ומאזן ניצחונות-הפסדים של 12:75.

"זו הייתה שנה ארוכה, שתי עונות מאוד ארוכות, אבל גם מאוד מוצלחות", סיכם הסרבי שסיים שנה שניה ברציפות במקום הראשון בעולם, "לא ידעתי איך אראה אחרי שנת 2011 המדהימה שהייתה לי, אבל ידעתי שאני צריך לנצל את הזמן בו אני משחק את הטניס הטוב בחיי".

מי שנעדר מהיציע אתמול היה אביו של דג'וקוביץ', סרדג'אן, שנאבק במחלה נשימתית. "זו הייתה שנה פנטסטית, אבל כזו בה הייתי צריך להתמודד עם הרבה קשיים מחוץ למגרש, בעיקר בימים האחרונים", סיפר הטניסאי, "המאבק הפרטי של אבא שלי על הבריאות שלו נתן לי הרבה כוח כי מבחינה מסוימת רציתי לשחק בשבילו. זו אחת מהסיבות בגללן נתתי הכל על המגרש, התואר הזה הוא בשבילו".

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. GettyImages
מאזן ניצחונות 12:75 ושישה תארים. דג'וקוביץ' מסיים את 2012 בסטייל/GettyImages

העונה הנוכחית של דג'וקוביץ' הייתה פחות מוצלחת מזו של 2011 לפחות מבחינת תארי גרנד סלאם. בשנה שעברה הוא זכה בשלושה, העונה הניף את התואר "רק" באוסטרליה, אבל הוא אמר: "האמת היא שאני מרגיש יותר שביעות רצון מאשר בשנה שעברה. בהתחשב בכל הנסיבות על ומחוץ למגרש, אני חושב ש-2012 הייתה יותר מוצלחת מ-2011".

המשחק אמש הפגיש את שני המדורגים ראשונים בעולם בפעם הרביעית בלבד ב-43 משחקי גמר של טורניר המאסטרס, שכידוע חותם את עונת הטניס. פדרר, ששבר השנה את שיאו של פיט סמפראס במספר השבועות (286) בראש הדירוג העולמי, ביקש לזכות בתואר מאסטרס שביעי שלו, אבל הפסיד.

השוויצרי הסתפק בעונה שכללה שישה תארים בכלל וגרנד סלאם אחד בפרט (ווימבלדון - הגרנד סלאם ה-17 שלו). מאזן הניצחונות-הפסדים שלו עמד העונה על 12:71 והוא גם זכה במדליית כסף אולימפית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully